اخبار استان هاشهر و جامعه

مدیر کل بنیاد حفظ اثار دفاع مقدس اصفهان از سرپرست مخابرات استان تقدیر کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،سردار مجتبی شیروانیان در این دیدار که روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه سال ۱۳۹۹ صورت گرفت؛با تاکید بر اینکه همه ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم؛ اظهار کرد: ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس و سیره شهیدان، سرمایه‌ای است که اگر از آن غافل شویم ممکن است خسارت جبران ناپذیری به ما تحمیل کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس افزود : این نمایشگاه امسال همزمان با هفته دفاع مقدس با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح در محل مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس برگزار شد که شامل غرفه هایی از بازسازی حماسه‌ها و عملیات‌ جنگی دوران دفاع مقدس و ارائه محتواهای مختلف مانند عکس، فیلم مستند، کتاب و هنرهای تجسمی و تصویری از جلوه‌های این دوران بود.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به نقش مخابرات در دفاع مقدس گفت: ما مفتخریم که در مجموعه ای مشغول خدمت هستیم که جمع کثیری از کارکنان آن را یادگاران دوران دفاع مقدس تشکیل داده و با تقدیم شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است.

ناصر مشایخی حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس را به مثابه پاسداری از خون شهیدان دانست و افزود : مخابرات همچون سالهای دفاع مقدس در صف اول نشر آثار دفاع مقدس قرار دارد و در این راه از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است آیین‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس هر سال از سی و یکم شهریور و همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال ۱۳۵۹ در نقاط مختلف کشور آغاز می‌شود.

نزدیک به ۳۰۰ هزار رزمنده از استان اصفهان در جنگ تحمیلی شرکت کردند و این استان در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده است. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا