عناوین اخبارمخابرات

هزینه های ثبت درخواست تلفن ثابت اعلام شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ، مهندس بید خام ضمن بیان این مطلب افزود: متقاضیان دریافت تلفن ثابت در زمان ثبت نام می توانند هزینه ثبت نام را یکجا پرداخت کنند ویا به ازای هر خط، مبلغ یک میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی مبلغ (یک میلیون ریال) طی ۳۶ ماه پس از راه اندازی خط، از طریق قبوض پرداخت کنند .

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات تصریح کرد : با توجه به الزامات پروانه‌ای پیش‌بینی شده برای شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، سامانه ثبت‌نام اینترنتی شرکت مخابرات به آدرس www.tci.ir، در دسترس است . در این شیوه، احراز هویت متقاضیان هنگام تحویل خط تلفن در محل مشترک انجام می‌شود.

وی در همین رابطه افزود : علاوه بر سامانه ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان خط تلفن ثابت در سطح کشور می‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین در تهران و درسایر استان ها از طریق دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت‌نام سرویس تلفن ثابت و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

مهند س بیدخام اظهار داشت : شرکت مخابرات ایران ، علاوه بر واگذاری اشتراک جدید ، هم اکنون توسعه و به‌روزرسانی شبکه دیتا ی خود برای ارائه ، FTTH ،VDSL، ADSL بر عهده دارد .

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات با اشاره به اینکه در حال حاضر برنامه بازسازی و نوسازی شبکه در شرکت مخابرات ایران به گونه ای برنامه ریزی شده که تجهیزات فرسوده و قدیمی با توجه به استاندارد‌های روز دنیا نوسازی می‌شود؛ گفت : این برنامه در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشترکان تلفن ثابت صورت می گیرد .اما هنوز در برخی موارد بستر سازی های لازم برای واگذاری اشتراک جدید وجود ندارد و باید از فیبر نوری برای این امر استفاده کرد که هزینه های اجرای فیبرکشی داخلی وکابل کشی تا واحد مورد نظر به عهده خود مشترک است و هزینه آن با واگذاری خط جدید متفاوت است .

وی با اشاره به خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و تحولات¬ آن برای همسوشدن با استانداردهای جهانی، خاطرنشان کرد: رشد این شرکت در سراسر کشور چشمگیر بوده و همواره مشتری مداری وتجربه مشتری را در الویت قرار داده است . بطوری که توسعه فیبر دسترسی FTTH/ B و استفاده از VDSL در کنار بستر ADSL برای تأمین پهنای باند مورد نیاز از طریق اتصال فیبر نوری به منازل (تانوما) دربرنامه توسعه شرکت داد تاموجبات توسعه شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سرا سر کشور را فراهم کند .

مهندس بیدخام تصریح کرد : این شرکت با پیش رو قراردادن برنامه‌های توسعه‌ای گوناگون در تمامی مناطق همواره تلاش نموده با ارایه خدمات و محصولات جدید، ضمن حفظ کیفیت و احترام به تجربه مشتری، جایگاه برند خود را ارتقا دهد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ارائه خدمات به بهترین نحو مهم‌ترین راهکاراست افزود : فعالیت‌ها و دستاوردهای زیرساختی در شرکت مخابرات ایران نشان دهنده پیشرفت و توسعه در این زمینه است گرچه کافی نیست و باید ظرفیت سازی در زمینه‌های مختلف صورت گیرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا