پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از پلمپ کارگاه تولید پودر لباسشویی غیربهداشتی در “خمینی شهر” تادستگیری فروشنده قلابی قند و شکر در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ خسرو احمدی در این باره گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید پودر بهداشتی و غیرمجاز در کارگاهی واقع در حاشیه شهر ، اکیپی ویژه از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی ادامه داد: مامورین پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از فعالیت غیرمجاز این واحد صنفی با هماهنگی مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره بهداشت از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه تعداد دو هزار و ۵۹۲ پاکت پودر لباسشویی غیربهداشتی به همراه مواد اولیه و مصرفی و آلات و ادوات تولید کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، افزود: با توجه به تشخیص کارشناسان اداره بهداشت مبنی بر غیربهداشتی بودن تولیدات این کارگاه ، واحد صنفی مذکور با حکم مقام قضایی پلمپ شد و متصدی آن نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ احمدی با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم با پلیس در خصوص اطلاع رسانی به موقع و موثر از اقدامات مجرمانه ، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی که به هر نحوی با نظم و امنیت جامعه مرتبط میشود را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

عبور از چراغ قرمز یک کشته برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه سواری ۲۰۶ با یک موتورسیکلت و جان باختن راکب موتور سوار خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر “اصفهان” از برخورد یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده “پل چمران” این شهر باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه راکب موتورسوار به علت شدت ضربات وارده جان خود را از دست داده بود.

سرهنگ کریمی بیان داشت : کارشناس پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه و عبور سواری ۲۰۶ از چراغ قرمز اعلام کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان افزود: مطابق بند پ ماده ۱۰۱ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان وسایل نقلیه که با چراغ قرمز مواجه می شوند باید پیش از خط ویژه ایست، توقف کامل نمایند و در صورت نبود خط ایست در ۵ متری چراغ راهنمایی و رانندگی بایستند و تا روشن شدن چراغ سبز و تخلیه تقاطع از وسایل نقلیه منتظر بمانند.

گواهینامه پایه یکم راننده بنز جعلی از آب در آمد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری راننده ای که با گواهینامه جعلی پایه یکم رانندگی می کرد خبر داد.

سرهنگ”جهانگیر کریمی” گفت: ماموران پلیس راه “دامنه” یک دستگاه کامیون بنز ۱۰ تن را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران حین کنترل مدارک راننده به جعلی بودن گواهینامه او مشکوک و جهت بررسی موضوع آن را استعلام کردند.

سرهنگ کریمی بیان داشت : در استعلام بعمل آمده مشخص شد گواهینامه جعلی می باشد که راننده و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه خودرو به پارکینگ منتقل شد اضافه نمود: در این خصوص پرونده تشکیل و راننده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان از مردم خواست : با پلیس همکاری کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهید تا انشاءالله شاهد کاهش وقوع جرایم باشیم .

 پلیس آگاهی اصفهان پیشتاز در توسعه علمی و اطلاعاتی

رئیس پلیس آگاهی ناجا در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی اصفهان این پلیس را پیشتاز در توسعه علمی و اطلاعاتی دانست.

سردار “محمدرضا مقیمی” رئیس پلیس آگاهی ناجا در جلسه کمیسیون عملیات استان اصفهان اظهار داشت : پلیس آگاهی اصفهان در حوزه کشف جرم یکی از استان های موفق و پیشتاز در توسعه علمی و اطلاعاتی می باشد .

وی افزود: راهبرد پلیس آگاهی ناجا در سال جاری تحقق اهداف ناجا در اولویت های تعین شده با توسعه علمی و اطلاعاتی بوده که پلیس آگاهی اصفهان به خوبی تدابیر ناجا را اجرایی و در کشف جرائم موفق عمل کرده است.

سردار مقیمی اضافه نمود:مقابله با کالای قاچاق ، مقابله با سرقت ها، اشراف اطلاعاتی بر جمعیت مجرمان و تحرکات آنها از مهم ترین اقدامات پلیس آگاهی ناجا می باشد .

رئیس پلیس آگاهی کشور در پایان خاطر نشان کرد: پلیس آگاهی اصفهان در خصوص مقابله و کاهش کلیه جرائم مخصوصا جرائم خشن توانسته با برنامه ریزی های منظم و منسجم به اهداف خود نزدیک شود .

دستگیری فروشنده قلابی قند و شکر در فضای مجازی

فردی که با تبلیغ دروغ فروش قند و شکر در فضای مجازی توانسته بود بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری کند توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ” جهانگیر کریمی ” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت :در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه با خرید قند و شکر در یکی از سایت های اینترنتی و کلاهبرداری از آنان بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی بیان داشت : طبق تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فرد کلاهبردار با توجه به گران شدن و کمیاب شدن قندو شکر در بازار با راه اندای وب سایت اینترنتی و تبلیغ فروش این اقلام مبلغی را به عنوان بیعانه از خریداران دریافت که پس از دریافت وجه هیچ کالایی برای آنها ارسال نمی کند.

وی افزود:با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم که جوانی حدوداً ۳۰ ساله و در خارج از استان اصفهان سکونت داشت شناسایی که با اعزاک ماموران این پلیس به آن محل وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به استان اصفهان انتقال داده شد.

سرهنگ مرتضوی افزود : در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد وی با هویت های مختلف در فضای مجازی تبلیغات فراوانی داشته و با افتتاح چندین حساب جعلی توانسته از حدود ۵۰ نفر بالغ بر یک میلیارد ریال کلاهبرداری کند. سرهنگ کریمی با بیان این مطلب که متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردید افزود : با توجه به اینکه احتمال می رود تعداد مالباختگان بیشتر از این تعداد باشد، هم میهنان در سراسر کشور در صورتی که با این شگرد در دام چنین فردی گرفتار شده اند باشماره تماس ۰۳۱۲۱۸۴۳۳۱ تماس حاصل نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا