شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

اختصاص یک میلیارد تومان جهت رفع معارض در محور اصفهان – اردستان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، در جریان بازدید حجت اله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان اردستان که با حضور عباس صالحی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان از پروژه احداث باند دوم اصفهان به اردستان انجام شد تصمیمات مهمی جهت رفع مشکلات احداث این پروژه اتخاذ گردید.

عباس صالحی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی استان در این باره گفت: از روستای دیزلو به سمت اردستان با توجه به وجود معارض به ویژه لوله های انتقال آب با فشار بالا بایستی تدابیری اندیشیده می شد که امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مقرر شد تا با مشارکت آب و فاضلاب این مهم به سرانجام برسد.

وی در ادامه افزود: تصمیم بر آن شد تا اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از جانب راه وشهرسازی استان جهت تهیه لوله انتقال آب اختصاص و اجرای پروژه نیز توسط اداره آب و فاضلاب انجام پذیرد .

گفتنی است این محور با توجه به وجود قوس خطرناک در مسیر از جمله نقاط پرحادثه ای بوده که رفع آن در اولویت های راهسازی استان بوده که ۸ کیلومتر آن به مرحله بیس رسیده و آماده آسفالت و ۳ کیلومتر با رفع مشکلات انتقال آب نیز با سرعت در حال انجام و تکمیل خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا