اخبار استان هااخبار صنعت، معدن و تجارتشهر و جامعهعناوین اخبار

ایثار در جبهه اقتصادی ،تولید و اشتغال همانند ایثار در دفاع مقدس است

در این مراسم ، غلامرضا سلیمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین ، منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن ، آیت ا… رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت و تعدادی از معاونین و مدیران و جمعی از ایثارگران ذوب آهن حضور داشتند.

غلامرضا سلیمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در این مراسم گفت: همواره خود را مدیون شهدا و ایثارگران انقلاب ، دفاع مقدس ومدافع حرم دانسته و قدر دان زحمات و ایثارگری های این عزیزان و خانواده های شان هستیم.
وی با اشاره به این که افتخار دارد که خود از خانواده های ایثارگر است، یادآور شد : تجلیل ذوب آهن اصفهان از دو خانواده شهید دوران انقلاب در سال ۵۷ و تجلیل از تعدادی از ایثارگران شرکت در مراسم مذکور ، بیانگر این مسئله است که این شرکت همیشه به فکر ایثارگران خود و خانوادهای شان بوده و هرگز آنان را فراموش نمی کند.

وی افزود : فداکاری در جبهه های اقتصادی مانند ذوب آهن اصفهان برای تولید و اشتغال همانند ایثار رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس است. ما مسئولین و کارکنان واحدهای اقتصادی در حال حاضر نیز عهد بسته ایم که با تمام توان ضمن تبعیت از رهبری معظم انقلاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق شعارها ی آن حمایت کرده و لحظه ای در این امر درنگ نکنیم.

در این مراسم آیت ا… رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن اصفهان نیز با یادآوری عظمت حماسه ایثارگران در سال های گذشته به تشریح عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در ابعاد دین نجاتبخش اسلام ، رهبری و مردم متحد و تابع رهبری انقلاب درکشور پرداخت و یادآور شد : عوامل مذکور به عنوان عوامل ایجاد و پیروزی انقلاب اسلامی ، عوامل حفظ و بقای آن نیز به شمار می روند .

وی افزود ایثار و حماسه آفرینی برای اسلام و جامعه اسلامی کار هر کسی نیست و این افتخار طبق آیات قرآن ، خاص افراد مومن، خود ساخته و از خود گذشته است . در ذوب آهن اصفهان نیز از گذشته تا کنون ایثارگران زیادی بوده و هستند و این عزیزان آبرو و افتخار همیشگی این شرکت هستند.

در پایان این مراسم که با اجرای سرود های انقلابی توسط جمعی از نوجوانان شهرستان لنجان همراه بود، ازخانواده دو شهید گرانقدر ذوب آهن اصفهان به نام های شهید حسنعلی پور محمدی و محمد علی سلیمانی تقدیر شد و هدایایی به آن ها اهداء گردید . شایان ذکر است که دو شهید مذکور هر دو اهل نجف آباد و کارمند ذوب آهن اصفهان بودند که در حوادث و درگیری های زمان اوج گیری انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به دست ایادی رژیم طاغوت به شهادت رسیده بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا