پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

شهادت یک پلیس در حمله مسلحانه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای الله و اکبر ،خامنه ای رهبر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و نوحه سرایی پیکر این شهید را تا خیابانهای منتهی به قرارگاه فرماندهی انتظامی هرمزگان تشییع کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی هرمزگان با اشاره به وعده های خدا در قرآن مجید در خصوص شهیدان ابراز داشت: همه شهیدان مهمان آفریدگار خود هستند و در نزد او روزی می خورند.

در اطلاعات منتشره از سوی فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان آمده است: گروهبان یکم امید طاهری کندر پنجم فروردین ماه جاری هنگام گشت زنی با موتورسیکلت در سطح شهر رودان از سوی اشرار مسلح از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله سلاح شکاری ساچمه ای قرار می گیرد و به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در شهر بندرعباس منتقل می شود.

گروهبان طاهری سرانجام پس از هفت روز تحمل درد به دلیل شدت جراحت دچار مگ مغزی شد و عصر چهارشنبه یازدهم فروردین به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرماندهی انتظامی هرمزگان اعلام کرده است:ضارب که از اشرار مسلح منطقه است توسط تیم های حفاظتی شناسایی شده و پیگیری های لازم جهت دستگیری آن ادامه دارد.

شهید گروهبان یکم امید طاهری کندر ۲۴ساله اهل یکی از روستاهای شهرستان منوجان از توابع جنوب کرمان است .

از این شهید والامقام دو فرزند به یادگار باقی مانده است.
پیکر این شهید پس از تشییع جنازه جهت تدفین به زادگاهش در منوجان کرمان منتقل شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا