اخبار استان ها

عملکرد واحد آزادسازی منطقه ۵ اصفهان در سال ۱۴۰۱

به گزارش سرمایه گستران، حسین کارگر اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص اهمیت به پروژه‌های محله‌محوری، در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۵۰۰ متر مربع در منطقه پنج شهرداری اصفهان تملک و آزادسازی شد.

وی ادامه داد: آزادسازی‌های انجام شده در محلات شامل تملک فضای سبز در مرکز محله حسین‌آباد با عرصه و اعیان ۵۱۴ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال و همچنین تملک ۵۴ مترمربع زمین تجاری با اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریال در سه‌راه نظر جهت احداث فضای سبز است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین با توجه به تأکیدات شورای اسلامی شهر و در سال ۱۴۰۱ در خصوص اهمیت بازگشایی گلوگاه‌های شهری نیز اقدامات خوبی انجام گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به کوچه ابن سینا واقع در خیابان ارتش به مساحت ۳۰ مترمربع و به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اشاره کرد که بر این اساس موقعیت خوبی به لحاظ دسترسی ترافیکی برای شهروندان ایجاد شد.

وی با اشاره به آزادسازی گلوگاه‌های کوچه شهید یارمحمدیان به مساحت ۳۰ مترمربع با اعتبار حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در سال جاری گفت: بازگشایی گلوگاه بن‌بست شریعتی به مساحت ۲۴ مترمربع با اعتبار دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جهت تعریض گذر در خیابان رودکی نیز انجام شده است.

کارگر خاطرنشان کرد: آزادسازی شنبه بازار در سه راه نظر با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال و حدود سه هزار مترمربع تعریض گذر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل در تردد اهالی، است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا