اخبار استان هاشهر و جامعهعناوین اخبار

محلات شهر با نظر معتمدان و مردم توسعه می یابد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار کرد: شهرداری سال ۹۹ را با افتتاحیه های هفتگی آغاز کرد و تا اسفند ماه چندین پروژه بزرگ و کوچک از جمله خیابان های تابان، آسمان، پل آفتاب، نمایشگاه بین المللی، سالن گلستان شهدا و تعداد زیادی پروژه های کوچکتر را در مناطق به صورت رسمی افتتاح کردیم و اکنون در اختیار مردم است.

وی ادامه داد: عملیات احداث پروژه عظیم پل های شهید سلیمانی در روز ۲۵ اسفند به پایان رسید و برای جلوگیری از ورود کامیون ها به منطقه ۱۵ و تسهیل تردد مردم پل ها را موقتا برای ورود خودروها و بهره برداری آزمایشی باز کردیم تا در فرصت مناسب شاهد بهره برداری رسمی باشیم؛ شرایط کرونایی باعث ایجاد تاخیر شد وگرنه امروز باید بهره برداری رسمی از این طرح انجام می شد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: هم اکنون تیم عمرانی شهرداری اصفهان احداث شش کیلومتر مسیر سخت بین پل آفتاب و پل های شهید سلیمانی در دست احداث دارند که امیدواریم با همکاری مردم محل با سرعت پیش رود.

وی افزود: با تکمیل این شش کیلومتر نیم رخ شرقی، حلقه حفاظتی اصفهان از مزایای آن برخوردار خواهد شد و تکمیل نیم رخ غربی با همکاری شهرهای همجوار در دستور کار قرار می گیرد.

نوروزی با بیان اینکه امسال در تصویب بودجه اتفاق مهمی رقم خورد که مبنی بر تعیین بودجه ای برای انتخاب پروژه ها به صورت مشارکت با مردم است، اظهار کرد: در بودجه شهرداری درآمد و مصارف کاملا مشخص است و در همین راستا در بودجه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان برای مشارکت مردم و معتمدان مردم در نظر گرفته شده است.
وی در مورد این طرح تصریح کرد: بر اساس این طرح با نظر معتمدان و بررسی که از سوی شهرداری انجام می شود، بودجه در مناطق هزینه می شود؛ این کار اقدام جدید است تا با نظر معتمدان مردم مشکلات محلات و مناطق را با نظر مردم حل کنیم که این کار سبب توسعه محلات می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا