نفت،گازو پتروپالایش

رکوردشکنی پیشرفت طرح پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در نیمه دوم ۱۴۰۱

نادر جداری در گفت‌وگو با شانا بیان کرد: از آذرماه تا اواخر اسفندماه ۱۴۰۱، پیشرفت طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس ۵.۸۳ درصد در ماه شتاب گرفت و پیشرفت کلی آن از ۷۳.۱۹ درصد به ۸۰.۷ درصد افزایش یافت.

وی درباره علل تسریع فزاینده روند توسعه در این طرح گفت: پیگیری موثر و مداوم فعالیت‌های مهندسی، تدارکات و نصب و ساختمان از سوی منابع انسانی، همچنین تغییر راهبرد مدیریت گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس (پترول) نقش بسزایی در این موفقیت داشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس افزود: این طرح در چهار ماه اخیر شاهد تغییر ارکان مدیریتی پروژه، اصلاح ساختار سازمانی پروژه با اضافه شدن MC و تقویت نیروی انسانی با جذب نیروهای مورد نیاز، تغییر رویکرد در بخش تدارکات و کالا و بازرسی، تأمین منابع مالی مورد نیاز و حمایت‌های گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، بازنگری برنامه زمان‌بندی و استخراج مسیرهای بحرانی و پیگیری موثر و مداوم فعالیت‌های مهندسی، تدارکات و نصب و ساختمان بوده است.

جداری در پایان اظهار کرد: امید است با ادامه و حفظ روند موجود، فعالیت‌های پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی طرح از اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شود.

پتروشیمی صدف خلیج فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی الاستومر در کشور و منطقه، هدف دستیابی به تولید سالانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک استایرین بوتادین را دنبال می‌کند.


منبع خبر : شانا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا