اخبار صنعت، معدن و تجارت

دورگه‌های آلمانی_چینی در راه ایران/ عکس

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،خبرها حاکی از آن از است خودروهای جتا که توسط گروه فاو و شرکت فولکس واگن در چین تولید می‌شوند به زودی وارد بازار ایران خواهند شد. طبق اعلام منابع آگاه، خودروهای جتا شامل سدان VA۳، شاسی بلند جتا VS۵ و جتا VS۷ که بر اساس محصولات فولکس واگن توسعه پیدا کردند اخیرا ثبت سفارش شدند و قرار است به زودی به بازار ایران عرضه شوند. در ادامه با مشخصات این خودروها آشنا خواهیم شد.

معرفی خودروهای جتا – JETTA

جتا وی اس ۷ – JETTA VS۷

جتا VS۷ که بر پایه سئات تاراکو توسعه پیدا کرده در نسخه تک دیفرانسیل برای بازار ایران ثبت سفارش شده و به زودی شاهد حضور آن در بازار ایران خواهیم بود. این شاسی بلند از یک موتور ۱.۴ لیتری TSI توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتومانیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

خودروهای جتا

جتا وی اس ۷ از امکانات متعددی چون سیستم کروز کنترل، کلاستر دیجیتالی (در نسخه فول)، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به شکل برقی همراه با گرمکن، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، مولتی مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، مولتی مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل پایداری، ترمزهای چهار چرخ دیسکی، تریم چرمی صندلی ها، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، فرمان دی کات، دی لایت، تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های ردیف اول و شش کیسه هوای ایمنی بهره می‌برد.

جتا وی اس ۵ – JETTA VS۵

خودروهای جتا

جتا VS۵ که بر پایه فولکس واگن تیگوان و سئات آتکا توسعه پیدا کرده به عنوان نسخه کوچک‌تر VS۷ از یک موتور ۱.۴ لیتری TSI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز قدرتی تولیدی را به چرخ‌ها خواهد رساند.

JETTA VS5

از امکانات متعددی این شاسی بلند نیز می‌توان به تهویه مطبوع دوگانه دیجیتالی، سنسور نور، ترمزهای چهار چرخ دیسکی، تریم چرمی صندلی‌ها، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، فرمان دی کات، شش کیسه هوای ایمنی، تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های ردیف اول، سیستم کروز کنترل، کلاستر دیجیتالی (در نسخه فول)، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سامانه کنترل پایداری، مولتی مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، ترمزهای ABS، EBD و BA اشاره کرد.

جتا وی ای ۳ – JETTA VA۳

خودروهای جتا

جتا VA۳ که بر اساس فولکس واگن جتا توسعه پیدا کرده اخیرا به عنوان یک سدان اقتصادی به بازار روسیه نیز عرضه شده است. این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۲ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

JETTA VA3

این سدان اقتصادی چینی/آلمانی از امکاناتی چون تهویه مطبوع دیجیتالی، سنسور نور، ترمزهای چهار چرخ دیسکی، تریم چرمی صندلی‌ها، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، فرمان دی کات، دی لایت، ۲ کیسه هوای ایمنی (۴ کیسه هوای ایمنی در نسخه‌های فول)، سیستم کروز کنترل، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سامانه کنترل پایداری، مولتی مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، ترمزهای ABS، EBD و BA بهره می‌برد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا