اخبار استان هااخبار صنعت، معدن و تجارتشهر و جامعهعناوین اخبار

بانک صادرات ایران در بالاترین سطح، آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان

در این دیدار ،آخرین شرایط و تحولات تولیدی ، مسایل مالی، تامین مواد اولیه، تولید ریل ملی ، فروش و صادرات و دیگر مسایل شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر گسترش مناسبات و تعاملات فی مابین تاکید شد.
منصور یزدی زاده در این بازدید گفت: در سال گذشته تعاملات اقتصادی وسیعی با تمامی بانک های کشور و از جمله بانک صادرات ایران داشتیم که امسال تداوم دارد و توسعه می یابد. در حال حاضر با توجه به سرمایه عظیم در گردش ذوب آهن و برنامه های مربوط به توسعه کمی و کیفی شرکت نیازمند تامین مالی قابل توجهی برای خرید مواد اولیه و فراهم آوردن سایرامکانات هستیم.
مدیرعامل ذوب آهن تسهیلات مالی با نرخ مناسب را یکی از خدمات مهم بانک ها دانست و گفت: با توجه به اطمینان متقابل بین این دوسازمان ، بانک صادرات می تواند ذوب آهن اصفهان را با ارائه تسهیلات یاری کند.
مدیر عامل بانک صادرات ایران نیز در این بازدید با اشاره به ارتباطات متقابل این بانک با مجموعه ذوب آهن اصفهان گفت : این شرکت وارد گام های بلند صادراتی شده و با تولید انواع ریل ،کشور را از واردات این نو ع محصول بی نیاز کرده است.
وی افزود: شکل گیری ذوب آهن اصفهان و تولید آهن آرزوی قدیمی مردم ایران بود که با ایجاد این شرکت به سرعت محقق شد و هم اکنون باید تولید ریل در ذوب آهن اصفهان را به عنوان یک پروژه ملی و استراتژیک در دانشگاه ها و مراکز صنعتی کشور مطرح نمود.
حجت اله صیدی در پایان یاد آور شد:بانک صادرات ایران با توجه به شرایط موفق تولیدی در ذوب آهن اصفهان و رغبت و علاقه مندی مدیریت و کارکنان این شرکت، در بالاترین سطح آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان و اختصاص اعتبارات لازم به آن است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا