اخبار صنعت، معدن و تجارت

هیوندای آوانته ۲۰۲۴؛ با چه قیمتی گزینه واردات شد؟

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،امیرمسعود عابدینی_ هیوندای النترا از جمله گزینه‌های قطعی واردات به ایران است اما مشخص نیست که مدل ۲۰۲۴ آن را در کشور خواهیم دید یا خیر؛ البته با توجه به اینکه تاکنون ۱۲ خودرو کره‌ای به کشور وارد شده‌است باید دید که واردات خودرو تحقق پیدا می‌کند یا خیر.

قبل از رونمایی النترا ۲۰۲۴، رندرهایی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد احتمالا طراحی جدید هیوندای که در آزرا اعمال شد، در این خودرو هم دیده شود. اما هیوندای با تغییراتی نسبتا جزئی، این ادعا را رد کرد.

نمای جلویی النترا تهاجمی‌تر از فیس قبل شده است و چراغ‌های جلویی در سطح پایین‌تری قرار گرفته و در ادامه، با جلوپنجره باریک همراه شده است.در قسمت پایینی‌ سپر، به جای خطوط شکسته و تند و تیز که در فیس قبل می‌دیدیم، از قطعات مشکی رنگ استفاده شده تا اسپرت‌تر به نظر برسد.

عکس | هیوندای آوانته ۲۰۲۴ با چه قیمتی گزینه واردات به ایران است؟

در نمای جانبی، به جز رینگ‌های جدید، تغییر دیگری دیده نمی‌شود.

عکس | هیوندای آوانته ۲۰۲۴ با چه قیمتی گزینه واردات به ایران است؟

نمای عقبی النترا ۲۰۲۴ با تغییر در دیفیوزر و گرافیک چراغ همراه شده است. هنوز هم طراحی پشتی این نسل، از پختگی بسیاری بهره می‌برد.

عکس | هیوندای آوانته ۲۰۲۴ با چه قیمتی گزینه واردات به ایران است؟

طراحی داخلی خودرو هیچ تغییری نکرده است. احتمالا امکانات و آپشن‌های النترای جدید در سطح همان فیس قبل به همراه تغییراتی در سیستم اطلاعات-سرگرمی باشد. ضعیف‌ترین پیشرانه النترا، ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر است که ۱۲۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

قوی‌ترین پیشرانه که در نسخه N لاین حضور دارد، ۲ لیتری توربوشارژ است که ۲۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۳۹۲ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب این مدل ۵ ثانیه اعلام شده است!

رِنج قیمتی النترا ۲۰۲۴ احتمالا از ۲۱ تا ۳۴ هزار دلار باشد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا