اخبار استان هااخبار صنعت، معدن و تجارتشهر و جامعهعناوین اخبار

خبرنگاران؛ دیده بانان تولید ملی هستند

خبرنگاران در سال جاری که به تدبیر مقام معظم رهبری با نام تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها نامگذاری شده است و همچنین در سال های اخیر که عرصه تولید ، محور اصلی فعالیت های کشور بوده است ، همچون دیده بانان تولید ملی هستند و هر جا که زنجیره تولید کشور با مشکلی مواجه است ، قلم خبرنگاران در مقام پشتیبان وارد عمل می شود و با بیان مشکلات و آسیب ها و با مطالبه گری ، مسئولین را در مقام پاسخگویی به افکار عمومی می نشاند تا گزندی به عرصه حیاتی تولید وارد نشود .
اصحاب رسانه هوشمند و متعهد کشور ، علاوه بر بیان انتقادات و مطالبه گری ، به خوبی دستاوردها و نتایج مهم بخش صنعت و اقتصاد کشور را نیز منعکس می سازند تا فعالان عرصه صنعت را دلگرم ساخته و نشاط و امید را به جامعه تزریق نمایند.
در شرایط کنونی که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم و صنعتگران کشور با الهام از اقتصاد مقاومتی ، تمام تلاش خود را برای بی اثر ساختن توطئه های دشمنان در عرصه های اقتصادی می نمایند ، هیچ ارگانی همچون رسانه نمی تواند حامی دلسوز این پیکار و جهاد اقتصادی باشد . خبرنگاران با روایت گری این مقاومت جانانه که در دل خود دستاوردهای مهم همچون بومی سازی ، اتکا به جوانان ، رونق تولید ملی و …. را به همراه داشته است ، این دستاوردها و میراث گرانبها را که رنگ حماسه دارد ، به نسل های آینده منتقل می سازند تا آنها نیز بدانند که هیچ دستاورد مهم و پایداری حاصل نمی شود مگر با اتکا به بازوی توانمند جوانان ایرانی .
در این روز گرامی ، یاد شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی می داریم و تلاش بی وقفه همه اصحاب رسانه را ارج می نهیم .با تبریک این روز خجسته به همه کنشگران عرصه رسانه، توفیق روز افزون آن ها را آرزومندم .
منصور یزدی زاده
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا