اخبار استان هااخبار صنعت، معدن و تجارتاقتصادیشهر و جامعهعناوین اخبار

لزوم گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان و تسریع در تکمیل پروژه‌های شرکت

مهندس ایرج رخصتی پس از شنیدن سخنان کارکنان این حوزه، به نقش و اهمیت توسعه در پیشبرد اهداف شرکت اشاره کرد و تلاش برای رفع مسائل کلیه کارکنان و برنامه‌ریزی برای بالا بردن جایگاه نیروی انسانی، را ضروری دانست.

وی با اشاره به لزوم فعالیت‌های دانش‌بنیان جدید و تاکید بر راه‌اندازی و به اتمام رساندن پروژه‌های باقیمانده و در دست اقدام همچون گوگردزدایی و PCI ، خواستار سرعت در انجام این پروژه‌ها و به اتمام رساندن هرچه بهتر و زودتر آنها شد.

مهندس رخصتی توسعه را لازمه حیات همه صنایع دانست و افزود: با توجه به لزوم تسریع در پیشبرد پروژه‌های در دست اقدام شرکت و اینکه هم‌اکنون نقش نظارت اجرایی، شامل ناظر عالی و ناظر مقیم در پروژه‌های شرکت تجمیع شده و همین امر صرفه‌جویی بسیار خوبی را برای ذوب‌آهن اصفهان به دنبال داشته است بجاست تا تمام توان و حداکثر امکانات شرکت را در جهت رفع مشکلات و برداشت موانع موجود بر سر راه تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای شرکت و کارکنان این مدیریت‌ها به کار بگیریم.

در ابتدای این نشست علیرضا رضوانیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیز گفت : در سال گذشته، پروژه های مختلفی در شرکت در حال انجام بود که در سال جاری شاهد ثمرات آن خواهیم بود و با تمام توان تلاش می شود که پروژه های در دست اقدام طبق برنامه زمان بندی تکمیل و به بهره بردار تحویل شود.

وی مطرح شدن دغدغه های همکاران و پیشنهادات آنها برای حل مشکلات این حوزه در حضور مدیرعامل را نقطه عطفی برای شکوفایی معاونت برنامه ریزی و توسعه دانست و پیگیری این دغدغه ها را ضروری دانست .

مجید عبدالنبی جوزدانی مدیر فنی و پشتیبانی اجرای پروژه‌ها نیز از برنامه‌ها، پروژه‌‌ها، اقدامات انجام شده و در دست اقدام شرکت گزارشی ارائه کرده و پیش‌نیازها و پیشنهادات خود را در راستای اجرای بهتر امور مطرح کرد.

کارکنان معاونت نیز به بیان خواسته‌ها و مشکلات خود همچون لزوم بازنگری در چارت سازمانی، مشکلات پروژه‌ها، بهبود مسائل رفاهی، حمل و نقل و… پرداخته و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا