پیشخوانتيتر يكعناوین اخبار

دکتر روحانی در دیدارخانواده معظم شهیدان پایدارفرد: امیدوارم با ادامه راه شهدا، در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با تجلیل از فداکاری های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان، اظهارداشت: تربیت و ایمان خانواده ها در ارتقای ایمان و انگیزه شهدا برای فداکاری و ایثارگری در راه خدا بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه ایمان، صبر و استواری به همراه دارد،گفت: هنگامی که روح انسان به قدرت جاودانه الهی متصل شود، پشتوانه لایزالی را احساس می کند و اینگونه است که می توانیم در برابر مصائب و مشکلات، استوار و ثابت قدم باشیم و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران چنین روحیه ای دارند.
دکتر روحانی با تاکید بر اینکه شهدا برای دفاع از دین، ناموس و کشور خود و اطاعت از فرمان امام به میدان مبارزه با دشمنان شتافتند، گفت: باید شاکر خداوند باشیم که چنین ملت بزرگ و خانواده های شهدا را با روحیه ای بزرگ به ما عطا کرده است.
رییس جمهوری بیان کرد: مطمئنا امروز اگر خدایی ناکرده تجاوز دیگری به کشور از سوی دشمنان پیش بیاید، بیش از دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان کشور سینه خود را برای دفاع از اسلام و کشورشان سپر خواهند کرد.
دکتر روحانی اظهارکرد: امیدوارم بتوانیم راه شهدا، جانبازان و ایثارگران را به خوبی ادامه دهیم و در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم.
همچنین حاجیه خانم بانو سلطان دادخوش مادر شهیدان پایدارفرد ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رییس جمهوری به بیان ویژگی های اخلاقی و خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت.
شهید «مجتبی پایدار فرد» در ۱۷ سالگی به عنوان رزمنده بسیجی اعزامی از گردان عمار لشکر ۲۷ محمد (ص) در ۲۳ فروردین سال ۶۲ در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به شهادت رسید.
شهید «مرتضی پایدار فرد» نیز در ۲۱ سالگی به عنوان رزمنده بسیجی اعزامی از گردان مقداد لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی پنجوین در عملیات والفجر ۴ به دیدار بردار شهیدش شتافت.
همچنین شهید «محمود پایدار فرد» که ۲۹ بهار از عمرش گذشته بود در ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ با عنوان رزمنده بسیجی گردان مقداد لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به خیل عظیم شهیدان پیوست.
حاج حسن پایدار فرد پدر این شهیدان والامقام در بهار سال ٩١ و در سن ٩٣ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر روحانی را همراهی می کرد، رییس جمهوری با اهدای لوح تقدیر از مادر شهیدان پایدار فرد تجلیل کرد.
رییس جمهوری در پایان این دیدار با گروهی از مردم که در مقابل منزل شهیدان پایدارفرد حضور یافته بودند، احوالپرسی و با آنان گفتگو کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا