اخبار استان هاشهر و جامعهعناوین اخبار

تعیین تکلیف منطقه «پرتمان» پس از چندین دهه

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، یکی از جدی ترین معضلات منطقه هشت در سال های اخیر محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان بین خیابان‌های رزمندگان، رباط و شهید ردانی پور بوده که از سوی شهروندان این منطقه مطالباتی جدی درخصوص تعیین تکلیف آن و خروج از وضعیت فعلی وجود داشته است.
خبر تازه اینکه مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان اعلام کرد، پس از ارائه طرح‌های متعدد، طرح پیشنهادی شهرداری در کمیسیون ماده ۵ مصوب شده است تا این محدوده تعیین تکلیف شود.
محمد کیهانی دراینباره گفت: یکی از معضلات مهم منطقه هشت که با پیگیری‌های چند ساله شهرداری این منطقه و همکاری و تلاش شورای اسلامی شهر همراه بود، تعیین تکلیف محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان است که ما بین خیابان‌های رزمندگان، رباط و شهید ردانی پور قرار دارد.
او ادامه داد: سرانجام پس از پیگیری‌های مستمر و ارائه طرح‌های متعدد طی دوسال گذشته توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، طرح پیشنهادی شهرداری، ۲۵ اسفندماه سال گذشته در کمیسیون ماده ۵ شهرداری مصوب شد که در حال حاضر منتظر ابلاغ رسمی آن هستیم.
او خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای شهرداری این منطقه در دو سال گذشته، تعیین تکلیف محله پرتمان بود که طرح پیشنهادی شهرداری، احداث فضای سبز بزرگی را در شمال شهر اصفهان پیش‌بینی کرده است.
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: با ابلاغ طرح مصوب کمیسیون ماده ۵ خیابانی با عرض ۶۰ متر در امتداد خیابان آیت‌الله صادقی، محله پرتمان را در برمی‌گیرد و به خیابان رزمندگان مقابل خیابان سپاه متصل می‌شود.
به گفته او، با احداث این خیابان علاوه بر تعیین تکلیف زمین‌های متعدد، بار ترافیکی خیابان‌های رباط و امام خمینی(ره) به‌شدت کاهش می‌یابد و می‌تواند از نظر ترافیکی نقش به‌سزایی در شمال شهر اصفهان ایفا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا