تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

از ابتدای سال تاکنون هلال احمر اصفهان  به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ حادثه دیده امداد رسانی کرد / سهم ۵۰ درصدی حوادث جاده ای

 به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ دکتر محسن مومنی با بیان این خبر اظهار داشت : در مدت یاد شده ۶۷۱ حادثه اعم از جاده ای، سیل و آبگرفتگی، صنعتی و کارگاهی ، زمین لرزه ، کوهستان، برف و کولاک در استان به وقوع پیوسته است که حوادث جاده ای به تعداد۳۱۴ مورد بیشترین سهم را در این زمینه داشته است .

وی اظهار داشت: ۵۱۵ نفر از مصدومان حوادث رخ داده در استان در این مدت به مراکز درمانی منتقل شدند و  ۸۲ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده اند .

دکتر مومنی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد : هلال احمر استان ماموریت های یاد شده را با مشارکت ۲ هزار و ۱۷۵ نجاتگر و نیروی امدادی در قالب ۷۵۸ تیم انجام داده است .

این مقام مسئول افزود : از ابتدای سال جاری تا پایان پاییز نیز ۴۸۱  نفر در پایگاه های هلال احمر سراسر استان اسکان اضطراری داده شده اند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مسافران و رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر را دارند توصیه کرد باتوجه به شرایط جوی و بارندگی های احتمالی از ایمنی خودرو خود مطمئن شده و با خود زنجیر چرخ ، اقلام غذایی و البسه کافی همراه داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا