اخبار استان هااصفهانتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

معضل آب‌رسانی به پارک شرق و بازآفرینی کوه نخودی رفع می‌شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی بقایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های منطقه چهار شهرداری اصفهان در سال‌جاری اظهار کرد: کوه نخودی و منطقه شرق نقطه مقابل ناژوان یا صفه قرار دارند و چند پروژه اساسی برای ایجاد تحول در آنها تعریف شده که باید به مرحله عملیاتی و اجرایی برسد.
وی با اشاره به ابلاغ پروژه‌های سازمان طراحی به مناطق پانزده‌گانه شهرداری، افزود: پس از بررسی و بازنگری پروژه‌های سال گذشته و سال جاری مناطق شهرداری، هماهنگی لازم برای تحقق پروژه‌هایی که نیاز به هماهنگی بین قسمت‌های مختلف داشت را انجام دادیم و در سال جاری بخشی از این پروژه‌ها به سرانجام می‌رسد.
بقایی با بیان اینکه مسئله آب‌رسانی به پارک شرق اصفهان رفع خواهد شد، ادامه داد: در خصوص پروژه شرق نیازمند همفکری و اتخاذ تصمیم واحد در کمیته عالی هستیم و به‌منظور عملیاتی کردن و جانمایی‌های بعضی از پروژه‌ها برای سال آینده نیز با مدیر منطقه چهار توافقاتی انجام شده است.
به گفته بقایی پیش بینی می‌شود زنده‌سازی و بازآفرینی کوه نخودی و پارک شرق اصفهان در کمیته عالی به نتایج خوبی برسد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه تسریع در اجرای پروژه‌های منطقه چهار شهرداری نیازمند هماهنگی بین‌بخشی معاونت‌های مختلف است، گفت: طی بازدیدهایی که از پروژه پاتوق چندمنظوره انجام شد، پیشنهاداتی مطرح کردیم تا با همفکری و هماهنگی تمام دستگاه‌ها آن‌ها را اجرایی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا