پیشخوانحوادث پلیسعناوین اخبار

کشف یک تن موادمخدر درسیستان وبلوچستان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: یگان های عملیاتی شهرستان های سیب سوران، نیمروز و زاهدان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو مواد مخدر را از مناطق مرزی به داخل استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می کردند، مورد شناسایی قرار دادند.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در مسیرهای فرعی سراوان – سیب سوران با چهار دستگاه خودرو در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، زیر نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با آنان درگیر شدند.
وی با اشاره به حدود یک ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح گفت: در این عملیات مسلحانه، با آتش پر حجم نیروهای پلیس، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و چهار قاچاقچی دیگر به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات مربوطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از چهار خودرو متعلق به اعضای این باند مسلح، ۵۹۷ کیلوگرم تریاک و ۴۱۹ کیلوگرم هروئین کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نمی دهد این افراد سود جو به اهداف پلید خود دست یابند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا