شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری جشنواره “آب و سیمرغ” با محوریت مصرف آب

به گزارش سرمایه گستران از اصفهان، روش های صرفه جویی در مصرف آب، اهمیت آب در زندگی روزمره، کودک و صرفه جویی در آب، اصفهان، آب، خشکسالی و رویای من، بازیافت آب از جمله موضوعات این جشنواره است.

شرکت کنندگان این جشنواره کودکان هستند که بایستی عکاسی، نقاشی و داستان نویسی از سوی شخص کودک انجام گیرد و آثار تا ۲۰ مرداد به محل دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

خانه کودک واقع در بوستان ملت، حدفاصل سی و سه پل و پل آذر، داخل پارک به عنوان دبیرخانه جشنواره آثار ارسالی کودکان را دریافت خواهد کرد که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۶۲۷۵۰۴۰ تماس حاصل کنند. داوری و برگزاری نمایشگاه آثار ۲۵ تا ۳۰ مرداد بوده و اختتامیه جشنواره ۳۱ مرداد برگزار خواهد شد که به پذیرفته شدگان لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی اهدا می شود.

برگزاری مسابقه “فرفره های چوبی” در جزیره بازی

مسابقه فرفره های چوبی برای اولین بار روز پنجشنبه ۱۸ مرداد در جزیره بازی برگزار می شود.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در قالب برگزاری سلسله برنامه های تفریحی با عنوان “سوت شادی” در ایام تابستان با برگزاری برنامه های مختلف میزبان عموم شهروندان است.

جزیره بازی در همین راستا به برگزاری جشنواره “چهارشنبه های جزیره” و مسابقه “فرفره های چوبی” ویژه کودکان و خانواده هایشان اقدام کرده است.

جشنواره بازی های تفریحی خانوادگی با عنوان “چهارشنبه های جزیره” هر چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ به اجرای یک بازی با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کودکان می پردازد.

مسابقه فرفره های چوبی نیز روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۹ برای اولین بار ویژه کودکان و خانواده ها در محل جزیره بازی واقع در بلوار آئینه خانه برگزار می شود.

برنامه تفریحی خانوادگی نیز در قالب برنامه “سوت شادی”، صبح های جمعه هر هفته در محل مجموعه ناژوان جنب آکواریوم برگزار می شود. این برنامه از سوی مجموعه فرهنگی تفریحی ناژوان برگزار می شودکه علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۴۵۷۴۱۰۰ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا