پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

شدت ریزگردها در خوزستان به بیش از ۱۵ برابر حدمجاز رسید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان گرد وغبار در ساعت ۲۲ سه شنبه در اهواز دو هزار و ۳۶۸ میکروگرم بر مترمکعب، آبادان یک هزار و ۶۳۱ میکروگرم بر مترمکعب، دزفول یک هزار و ۶۳۹ میکروگرم بر مترمکعب، شوشتر یک هزار و ۷۷۰ میکروگرم بر مترمکعب و ماهشهر یک هزار و ۵۷۵ میکروگرم بر مترمکعب رسیده است.
این گزارش می افزاید: در ساعت ۲۱ آلودگی در اهواز به دو هزار و ۴۴۷ میکروگرم بر متر مکعب، در دزفول یک هزار و ۶۴۶ میکروگرم بر مترمکعب و سوسنگرد دو هزار و ۴۷۹ میکروگرم بر متر مکعب گزارش شده است.
همچنین میزان گرد وغبار در ساعت ۲۰ امروز در شهرهای اهواز دو هزار و ۴۸۱ میکروگرم برمترمکعب، آبادان سه هزار و ۹۷۱ میکروگرم بر مترمکعب، دزفول ۹۲۱ میکروگرم بر متر مکعب، اندیمشک ۴۷۸ میکروگرم بر مترمکعب و سوسنگرد دو هزار و ۶۰۶ میکروگرم بر متر مکعب بوده است.
استاندارد آلودگی هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.
هواشناسی خوزستان دوشنبه نسبت به بارندگی و بعد از آن وقوع گرد و غبار در استان هشدار داده بود.
دوشنبه شب بیشتر شهرهای خوزستان شاهد بارندگی بودند و توده گرد و غبار نیز از عصر سه شنبه وارد استان شده که روند آلودگی هوا رو به افزایش است.
بر اساس پیش بینی هواشناسی روز چهارشنبه در مناطق شرقی خوزستان قسمتی تا نیمه ابری و دیگر مناطق صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و مه یا غبار صبحگاهی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا