عناوین اخبار

گلکسی اس ۹ سامسونگ در چهار رنگ مختلف منتشر شد

شایعات زیادی در مورد گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ وجود دارد؛ بسیاری انتظار دارند رنگ‌های جدید برای جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس معرفی شود و حتی انتشار تصاویر مختلف، احتمال این موضوع را افزایش داده است. به‌تازگی تصویر رندر جدیدی به‌ دست آمده است که چهار رنگ گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را به نمایش می‌گذارد؛ باید اشاره کرد که تصویر ارائه‌شده، هر دو مدل جدید سری گلکسی اس را شامل می‌شود.

فبلت ۶.۲ اینچی سامسونگ در دو رنگ نقره‌ای و ارغوانی قابل مشاهده است و مدل ۵.۸ اینچی به رنگ آبی مرجانی و مشکی جلب‌ توجه می‌کند. ایوان بلس، مدتی پیش نام تجاری مدل‌های مختلف این گوشی را فاش کرد؛ بر همین اساس گمان می‌رود مدل ارغوانی، آبی، مشکی و نقره‌ای جانشین گلکسی اس ۸ به ترتیب با اسم‌ تجاری Lilac Purple، Coral Blue، Midnight Black و Titanium Gray عرضه شود.

گلکسی اس ۹

درصورتی‌که کهکشانی‌های ۲۰۱۸ سامسونگ در این ۴ رنگ ارائه شود، هیچ دلیلی برای عرضه تمامی مدل‌ها توسط خرده‌فروشی‌های مختلف وجود ندارد؛ به عبارت ساده‌تر، ممکن است برخی رنگ‌ها در بازارهای مختلف به فروش نرسد. بااین‌حال رنگ‌های اصلی پرچم‌داران گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به دنبال عرضه‌ی رسمی هر دو مدل، در بیشتر بازارها در دسترس قرار گرفت و بعید نیست چنین روندی برای جانشین آن‌ها تکرار شود.

تصویر ارائه‌شده، مهر تأییدی بر گمانه‌زنی‌های گذشته مبنی بر عرضه گلکسی اس ۹ با یک دوربین است؛ در همین حال، مدل ۶.۲ اینچی با دوربین دوگانه عمودی همراه خواهد شد. در هر دو مدل، حسگر اثر انگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شده است تا استفاده از آن ساده‌تر شود؛ در نسل قبل، سنسور اثر انگشت در کنار دوربین اصلی قرار دارد و به دلیل طراحی کشیده گلکسی اس ۸، دسترسی به این سنسور دشوار است.

علاوه‌ بر دوربین دوگانه و نمایشگر بزرگ‌تر، گلکسی اس ۹ پلاس حافظه‌ی رم بیشتری نسبت به مدل ۵.۸ اینچی خواهد داشت؛ با فرض صحت گمانه‌زنی‌های گذشته، فبلت ۶.۲ اینچی سامسونگ از ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند و جانشین گلکسی اس ۸ تنها به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. همچنین ممکن است تنوع گلکسی اس ۹ کم‌تر از مدل «پلاس» باشد؛ زیرا این مدل تنها در دو نسخه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد؛ اما جانشین گلکسی اس ۸ پلاس در سه مدل با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل خریداری خواهد بود.

سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه رسمی، تأیید کرده است که کهکشانی‌های جدید خود را در تاریخ ۲۶ فوریه (۶ اسفند) معرفی خواهد کرد؛ ایوان بلس نیز مدعی شده است به دنبال معرفی رسمی، پیش‌فروش گلکسی اس ۹ و مدل «پلاس» از تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) آغاز خواهد شد و هر دو مدل در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) به بازار عرضه می‌شوند. پرچم‌دار ۲۰۱۸ شرکت کُره‌ای بیشتر از نسل قبل قیمت خواهد داشت؛ مدل ۵.۸ اینچی با برچسب قیمتی ۸۵۰ دلار در ایالات متحده به فروش خواهد رسید و  با اختلاف قیمت ۱۰۰ پوند نسبت به نسل قبل، در انگلستان عرضه خواهد شد.

گمان می‌رود بهبود مشخصات دوربین، باعث خواهد شد افزایش قیمت جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منطقی به‌ نظر برسد؛ جدا از عرضه مدل «پلاس» با دوربین دوگانه، هر دو گوشی جدید سامسونگ به سنسوری با لنز F1.5 مجهز شده‌اند که اندازه دهانه لنزی تا F2.4 متغیر است. ضمن اینکه پرچم‌داران ۲۰۱۸ این شرکت، قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰p ارائه می‌دهند و ممکن است در رزولوشن ۷۲۰p HD، امکان ثبت فیلم اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه فراهم باشد.

در حال‌ حاضر سامسونگ گمانه‌زنی‌های مربوط به گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را تأیید نکرده است؛ اما برای عرضه رسمی آن‌ها آماده می‌شود. این شرکت حتی به دنبال عرضه نسل جدید داک DeX است که گوشی به‌صورت افقی روی آن قرار می‌گیرد.

م:زومیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا