اخبار استان ها

راهپیمایی سیزده آبان پیام قدرت و مقاومت است

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از حضور چشمگیر راهپیمایان اصفهانی در روز ملی مبارزه با استکبار در میدان امام (ره ) گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان و مسئولان فرمودند، ملت ایران در این روز حماسی با حضوری چشمگیر پیام قدرت مقاومت را به دنیا مخابره کند و این حضور عظیم نشانگر این پیام است.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی افزود:روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خیانت‌های آمریکا را در فرآیند قبل و بعد از انقلاب در حافظه ملت ایران  ماندگار می‌کند و از این جهت استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از این روز  عصبانی است.
خطیب موقت جمعه اصفهان ۱۳ آبان ۵۷ را یاد آور به خون کشیدن دانش آموزان، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام راحل به ترکیه دانست و ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نوع تفکرش هیچ نقطه اشتراکی با رژیم آمریکا ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی افزود: آمریکا در ۲۸ کشور جهان پایگاه نظامی داردکه بزرگترین آن در آلمان با ۱۰ هزار سرباز است و ۲۲۳ سفارتخانه و کنسولگری و جاسوسخانه برای تفرقه افکنی و توطئه علیه ملت ها دارد . 
وی گفت: ملت ایران ملتی است که قبل و بعد از انقلاب شعار مرگ بر آمریکا را درون خود نهادینه کرده  و این شعار هر روز  قدرتمند تر و برجسته‌تر می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی افزود: مردم حتما اطلاعیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مطالعه کنند که جریان دشمن شناسی در آن بیان شده است.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا