بازار‌های مالی ، بورس و بانک

بیت‌کوین رکورد زد/ اتریوم رکورد ۲ هزار دلاری را می‌زند؟

بیت کوین برای اولین بار در ده ماه گذشته به بالای ۳۰۰۰۰ دلار رسید، زیرا بازارها به آخرین داده های تورم از چین واکنش نشان دادند. قیمت مصرف کننده در چین در ماه مارس ۰.۷ درصد افزایش یافت که کندترین افزایش از سپتامبر ۲۰۲۱ است. پس از پایین ترین سطح ۲۸,۱۸۹.۲۷ دلار برای شروع هفته، بیت‌کوین اوایل امروز به بالاترین سطح روزانه ۳۰۱۶۰.۴۸ دلار رسید.

این حرکت باعث شد که بیت کوین به قوی ترین نقطه خود از ۹ ژوئن صعود کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از نقطه مقاومت کلیدی ۶۸.۰۰ حرکت کرد و در حال حاضر در ۷۱.۰۵ دنبال می شود. به نظر می رسد سقف قابل مشاهده بعدی روی ۷۳.۰۰ باشد، و در نتیجه، گاوها ممکن است شروع به کسب سود کنند و به آرامی موقعیت های قبلی را خالی کنند.

اتریوم نیز روز سه‌شنبه به منطقه سبز بازگشت و قیمت‌ها بار دیگر بالای ۱۹۰۰ دلار معامله شد. اتریوم در اوایل جلسه امروز، کمتر از ۲۴ ساعت پس از معامله در پایین ترین سطح ۱۸۴۸.۱۶ دلار، به اوج ۱۹۳۶.۷۳ دلار رسید.

در نتیجه افزایش قیمت در روز سه شنبه، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان به بالاترین حد خود از اوت گذشته نزدیک شد. حرکت امروز همزمان با شکست RSI از سقف ۶۱.۰۰ بود.

در زمان نگارش این گزارش، قدرت قیمت در ۶۴.۰۴ و نقطه مقاومت آتی در ۶۵.۰۰ است. اگر اتریوم فراتر از این نقطه حرکت کند، احتمال زیادی وجود دارد که اتریوم به بالای ۲۰۰۰ دلار بازگردد.

۲۲۳۲۲۷

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا