اخبار استان ها

ادامه آلودگی هوا در اصفهان تا پایان هفته/ فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها حضوری شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، از فردا چهارم بهمن ماه، فعالیت تمامی ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی استان اعم از مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها به روال گذشته از سرگرفته خواهد شد، گرچه آلودگی به دلیل سکون جوی تا پایان هفته البته با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این ارتباط اظهار کرد: باتوجه به تاثیر گذاری عوامل جوی و کاهش شرایط مه آلودگی و همچنین اقدامات و مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در اعمال محدودیت ها و کنترل منابع آلاینده از جمله اجرای طرح زوج و فرد، اعمال محدودیت برای مدارس و دانشگاه ها، کاهش مصرف مازوت و غیره شاهد تسریع در کاهش روند غلظت آلاینده های جوی هستیم.

وی ضمن تشکر از همراهی مردم و همه دستگاه‌ها در انجام مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادامه داد: همه مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها از چهارم بهمن ماه به روال عادی باز خواهند گشت‌ و مصوبات قبلی در خصوص اعمال محدودیت در بخش های ترافیکی، منابع ثابت و سیار به قوت خود باقی است.

گفتنی است بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان، سکون جوی و انباشت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد اما این جریانات پایدار از پنجشنبه ضعیف می‌شود اما موج بارشی در استان نخواهیم داشت.

۴۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا