اخبار استان ها

استقبال خوب مسافران نوروزی از اتوبوس گردشگری یزد

مهدی فعالی در گفتگویی با اشاره به پروژه دفع آب‌های سطحی در نقاط مختلف شهر، اظهار کرد: همانگونه که اطلاع‌رسانی شد، ترافیک میدان مدرسی یزد در راستای اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی بود که این پروژه نیز به پایان رسید و تردد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی افزود: یکی از معضلاتی که هر ساله در ایام نوروز در شهر یزد به ویژه در بافت تاریخی داریم، بحث ترافیک است که در بعضی ساعات شهر به طور کامل قفل می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد خاطرنشان کرد: مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور در این ایام به شهر یزد سفر می‌کنند و با خودروی شخصی خود به بافت تاریخی و دیگر بخش‌های شهر می‌روند تا از زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کنند.

فعالی اضافه کرد: تلاش شده است برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود تا در گام نخست بتوانیم ترافیک را به خوبی مدیریت کنیم و در کنار آن شهروندان نیز بتوانند به خوبی و بدون هیچ مشکلی از اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهر بازدید کنند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل اتوبوس گردشگری در شهر یزد راه‌اندازی شد که از باغ دولت‌آباد حرکت خود را آغاز می‌کرد و مسافرانی که قصد داشتند در بافت تاریخی گردش کنند به صورت رایگان با سوار شدن به این اتوبوس از نقاط مختلف شهر بازدید می‌کردند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: در این ایام استفاده و استقبال بسیار خوبی از اتوبوس گردشگری یزد انجام شد و افراد زیادی توانستند با حضور در این برنامه، از بناها و جاذبه‌های گردشگری یزد بازدید کنند و با توجه به حضور راهنمای گردشگری، اطلاعات کاملی هم از بافت به دست آورند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا