تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

هشتمین جشنواره ربات های آموزشی آریاناکاپ

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، هشتمین جشنواره ربات های آموزشی آریاناکاپ به همت آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای چیستا رباتیک صدرا در شهر فرهنگ، ادب و هنر ایران، اصفهان زیبا، در تاریخ ۱۵ و ۱۶شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: آریاناکاپ بزرگترین رویداد بین المللی رباتیک در ایران می باشد. در این مسابقات تیم هایی از بیش از بیست استان کشور و همچنین تیم هایی از کشور افغانستان شرکت خواهند کرد.

جشنواره ربات های آموزشی آریانا کاپ مقدمه ای برای آموزش و آماده سازی کارآموزان جهت حضور در مسابقات کشوری مسابقات ملی مهارت و مسابقات جهانی ROBOTEX می باشد. آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا به عنوان تنها نماینده رسمی Robotex IRAN با هدف ارتقا اتوماسیون و کارآفرینی از طریق ربات ها و دیگر سیستم های هوشمند و اعزام  تیم های دانش آموزی و دانشجویی به مسابقات جهانی جهت تبادل دانش و تکنولوژی بین کشور ایران و کشورهای صنعتی دنیا، می باشد.

گفتنی است: ‘Robotex یک جشنواره رباتیک شامل مسابقات، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، جلسات و کارگاه های آموزشی می باشد که از سال ۲۰۰۱ سازماندهی شده و به بزرگترین جشنوراه رباتیک در قاره اروپا تبدیل شده است و تا کنون ۱۹ کشور عضو این رویداد بزرگ علمی می باشند و آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا میزبان برگزاری این مسابقات در کشور ایران بوده و کشورهای عضو Robotex International در این مسابقات در کشور ایران حضور می یابند.

لازم به ذکر است این مسابقات در محورهای مسابقات تیم ها در گروه های سنی دبستان، دبیرستان و بخش دانشجویی در ۱۸ لیگ  و خلاقیت (طراحی ایده های کارآفرینی) برگزار می گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا