اخبار استان هااخبار روزاصفهان

ارائه اطلاعات کابردی در نرم‌افزار «نشان» ویژه شهروندان اصفهانی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری اصفهان با شرکت راژمان؛ ارائه دهنده مسیریاب نشان در مشهد با هدف بهبود خدمات شهر هوشمند خبر داد.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: تفاهم‌نامه ای سه‌جانبه بین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان (فاوا) و شرکت سازه‌های اطلاعاتی راژمان (مسیریاب نشان) منعقد شده که در قالب آن اطلاعات مورد نیاز طرفین برای رفاه حال شهروندان و بهبود خدمات شهر هوشمند مبادله خواهد شد.

او افزود: بر این اساس، اطلاعات مفید و کاربردی در دسترس شهرداری برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در اختیار مسیریاب نشان قرار می گیرد و شرکت راژمان نیز اطلاعات و گزارش‌های ترافیکی از سطح شهر اصفهان برای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های ترافیکی را در اختیار شهرداری اصفهان قرار می دهد.

او با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان در راستای حمایت از بخش خصوصی، اعلام کرد: شهرداری اصفهان آمادگی دارد با سایر شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های موجود در این زمینه مشارکت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا