اخبار استان ها

دختران سپاهان همچنان روی مدار ۳ امتیازی

تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و زرین اسکان میاندوآب در چارچوب دیدار دوم مرحله پلی‌آف از ساعت ۱۵ در ورزشگاه‌ ۲۵ آبان به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان پایان یافت تا دختران سپاهان همچنان صدرنشینی کنند.
مریم حدادی این دیدار را با رویا شیری، نیلوفر یمینی، اسرا افتخاری، مهدیه رحیمی، بهار بهرامی‌نیا و الهه موسوی شروع کرد.
زرین اسکان در ابتدا بازی را بهتر شروع کرده و چند امتیازی را از سپاهان پیش افتاد، اما از امتیاز ۱۱ موتور طلایی‌ها روشن شد، اختلاف را جبران کرده و فاصله گرفتند تا کار را ۲۳ بر ۱۹ پیش بیاندازند. در ادامه سپاهان توانست با تسلط بیشتر بر بازی ۲۵ بر ۱۹ ست نخست را از حریف بگیرد.
در دست دوم رقیب میاندوآبی نشان داد انگیزه بالایی برای پیرورزی برابر طلایی‌پوشان دارد و تا امتیاز ۹ آن‌ها را تعقیب کرد، اما باز هم با یک تغییر تاکتیک در زمین اصفهان اختلاف به ۵ رسید تا در امتیاز ۱۴ بر ۹ نخستین تایم استراحت زرین اسکان گرفته شود. با بیشتر شدن فاصله سرمربی سپاهان سراغ تغییر ترکیب رفت و باز هم فرصت بازی را برای بازیکنان فراهم کرد.در نهایت این ست نیز با حساب ۲۵ بر ۱۸
به نام طلایی‌ها شد.
سومین ست بازی نیز همچون دو ست قبل با برتری سپاهان آغاز شد، اما مهمان آذربایجانی خود را به میزبان رساند و در امتیاز ۹ کار را به تساوی کشاند. اما بلندقامتان سپاهان باز هم پا پس نکشیدند و توانستند ست سوم را نیز حساب ۲۵ بر ۲۱ به نام اصفهان زدند.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا