شهر و جامعهعناوین اخبار

سامانه پیامکی رزرواسیون هتل در اصفهان رونمایی شد

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان، در حاشیه برگزاری جشن نوروزگاه سامانه پیامکی رزرواسیون هتل که به همت مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و اتحادیه هتلداران استان اصفهان برای شفاف سازی اطلاعات هتلهای این کلان شهرتهیه شده بود با حضور معاون رئیس جمهور، استاندار اصفهان، مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان، شهردار اصفهان و فعالین عرصه گردشگری در موزه هنرهای تزئینی اصفهان رونمایی شد.
در این مراسم رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان اظهار کرد: یکی از مشکلات گردشگران در ایام پیک سفر اطلاع از وضعیت و ظرفیت هتل ها بود که با راه اندازی این سامانه این مشکل تا حدود زیادی مرتفع می شود.
مهدی نریمانی با اشاره به چگونگی اطلاع از ظرفیت خالی هتل های اصفهان ادامه داد: این سامانه به مسافران این امکان را میدهد که با وارد کردن اعدادی یک تا پنج اطلاعات مربوط به هتل های اصفهان و همچنین با وارد کردن اعداد ۶ تا۹ از وضعیت سایر مراکز اقامتی مطلع گردند.
وی با اشاره به نحوه استفاده گردشگران از این سامانه گفت: کافی است که گردشگران متناسب با نیاز و بودجه خود ستاره مورد نظر هتل و یا سایر مراکز اقامتی را به شماره ۱۰۰۰۳۳۱۸ پیامک کرده تا از تمامی اطلاعات هتل های خالی استان اصفهان در سطح مورد نظرخود مطلع شود.
رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان از دیگر ظرفیت های این سامانه را دسترسی آسان و ساده مسئولین استانی به اطلاعات واحدهای اقامتی استان اصفهان و تصمیم گیری صحیح برای برنامه ریزی در ایام پیک سفر دانست.
مدیرعامل مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: فعالین عرصه صنعت گردشگری استان اصفهان همواره تلاش داشته اند که بهترین شرایط را متناسب با استانداردهای روز دنیا برای گردشگران فراهم کنند واین اقدام نیز در این راستا می باشد.
وی همچنین سامانه اطلاع رسانی اسکان به نشانی www.hotel-tgn.com و سایت مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به نشانی www.esftngo.com را از جمله سایت های اطلاع رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی عنوان کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا