اخبار استان ها

اصفهان سفیدپوش شد

بارش برف تا صبح امروز ادامه یافت و مناطق مختلف شهر را سفید پوش کرد و اداره کل هواشناسی پیش بینی کرده سامانه بارشی تا پایان امروز فعال باشد.

براساس اعلام دستگاه‌های متولی مدارس برخی شهرهای استان امروز ۲۰ دی‌ماه به دلیل بارش برف شب گذشته تعطیل خواهد بود.

مدارس مقطع ابتدایی شهرستان سمیرم و مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فریدونشهر به علت بارش برف تعطیل خواهد بود و همچنین مدارس مقطع متوسطه دوم نیز با یکساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد. مدارس مقطع ابتدایی شهرستان فریدن نیز روز سه شنبه تعطیل خواهند بود.

مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان چادگان نیز در روز سه شنبه تعطیل خواهند بود و امتحانات مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان نیز با نظر مدیر آموزشگاه در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه شهرستان تیران و کرون نیز در روز سه‌شنبه تعطیل خواهند بود و امتحانات مقطع متوسطه با نظر مدیر آموزشگاه در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان بویین میاندشت تعطیل خواهد بود.

تمامی مقاطع تحصیلی بخش باغهادران نیز در روز سه شنبه ۲۰ دی ماه تعطیل خواهند بود.

مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان شهرضا نیز در روز سه شنبه تعطیل خواهند بود اما امتحانات مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان برگزار خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهپایه به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی و استثنائی بخش تودشک و روستای جزه امروز سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است و امتحانات متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا