شهر و جامعهعناوین اخبار

اقلام فرهنگی خیمه های معرفت استان اصفهان توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح آرامش بهاری در سراسر بقاع متبرکه استان ۹۶۰۰ قلم از اقلام فرهنگی در بین خیمه های معرفت استان اصفهان توزیع شد.
وی در ادامه تصریح کرد: در طول ایام نوروز تعداد ۱۰۷ خیمه معرفت در سراسر بقاع متبرکه استان اصفهان به مسافرین و زائران عزیز خدمات ارائه می دهند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در همین راستا تعداد ۹۶۰۰ قلم محصولات فرهنگی که مطابق با اصول و مبانی ارزش های اسلامی است توسط این معاونت تهیه شده است و برای غرقه های کودکان و نوجوان در اختیار مبلغین خیمه های معرفت قرار گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: این اقلام با تنوع هشت عنوان و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال از محل فرهنگی بقاع متبرکه تهیه شده است.
وی ادامه داد: مضامین این محصولات حجاب و عفاف، نماز و قرآن کریم، ترویج زندگی به سبک اسلامی، آشنایی با وقف و موقوفات و سالنامه هایی ویژه نوجوانان با محتوی فرهنگی و مذهبی می باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: همچنین ۲۴۸ مبلغ در اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه با اداره اوقاف و امور خیریه همکاری دارند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد ۱۳۸ بقعه متبرکه نیز برای اسکان دائم و موقت مسافران و زائران در سراسر استان آماده شده اند و ۱۷۲ ایستگاه صلواتی نیز برای ارائه خدمات اولیه در جوار بقاع متبرکه استان برپا شده اند.
وی افزود: ۸۸ نمایشگاه محصولات فرهنگی نیز در جوار بقاع متبرکه دایر می باشد که با تخفیف این محصولات را به مخاطبین ارائه می نمایند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان گفت: همچنین در ۳۰۵ بقعه متبرکه استان نیز ویژه برنامه سال تحویل با برنامه های متنوع و گوناگون فرهنگی برگزار می شود همچنین طرح آرامش بهاری نیز در ۳۱۵ بقعه متبرکه استان تا پایان ایام نوروز اجرا خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا