شهر و جامعه

افتتاح رواق امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) کاشان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: طی مراسمی در آستانه فرا رسیدن سال جدید رواق امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند کاشان افتتاح شد.
وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم در پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان و همچنین جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در ادامه افزود: این رواق در شبستان دارالولایه این امامزاده واجب التعظیم احداث شده است.
حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی در ادامه بیان کرد: مساحت این رواق ۶۰۰ متر مربع می باشد که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل جمع آوری نذورات و کمک های مردمی احداث شده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: افتتاح این رواق باعث می شود تا ایام نوروز و همچنین همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری خدمات رسانی به مسافران و زائران در این امامزاده عظیم الشان تسهیل شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در ادامه گفت: نسب ایشان به امام موسی کاظم(ع) می رسد و حرم مطهر وی نیز در راوند کاشان واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا