اخبار استان ها

بارش‌ مجدد برف و باران در اصفهان از سه شنبه/هشدار کاهش دید و مه آلودگی جاده‌ها

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان،با ورود سامانه بارشی ناپایدار از اواخر روز دوشنبه افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در نیمه غربی بارش باران و برف انتظار می‌رود و این سامانه به‌تدریج بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش برف و کاهش دمای هوا را در بیشتر مناطق به‌دنبال دارد.

در این مدت بارش برف، کولاک برف در گردنه ها، کاهش دید و مه آلودگی، گاهی وزش باد شدید در استان اصفهان انتظار می رود.

بر این اساس اثر مخاطره شامل لغزندگی سطح جاده ها، اختلال و کاهش دید در جاده ها، احتمال اختلال در سفرهای بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، آب گرفتگی معابر عمومی، احتمال آسیب به صنعت کشاورزی، آسیب به سازه های شهری و روستایی، احتمال شکستن درختان فرسوده، اختلال در مسیر تردد محورهای مواصلاتی اصفهان به شیراز و اصفهان به یزد-اصفهان به چهارمحال و بختیاری –اصفهان به کهکیلویه و بویر احمد انتظار می رود.

وضعیت جوی استان در ۲۴ ساعت آینده به‌صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در کلان‌شهر اصفهان، مناطق مرکزی و صنعتی در برخی از ساعت‌ها همراه با افزایش غبار محلی خواهد بود.

خوروبیابانک با دمای ۱۸ و بویین و میاندشت با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

۴۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا