اخبار استان ها

آغاز سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از فردا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، فیلم‌های جشنواره فجر در اصفهان از ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه در سینماهای فلسطین و پردیس سینمایی ساحل برای عموم مردم و در سینما سپاهان برای اصحاب رسانه، مطبوعات و هنرمندان اکران می شود و فیلم‌های سودای سیمرغ هرروز در ۳ سانس ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ در اصفهان اکران خواهد شد.

۱۰ کارگاه در کنار جشنواره تدارک دیده‌ شده که با حضور اساتید بومی اصفهان برگزار می‌شود؛ این کارگاه‌های آموزشی هر روزه در سینما سپاهان از ساعات ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در این کارگاه‌ها حضور پیدا کنند.

در این ارتباط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: تعداد ۷۲ فیلم به دبیرخانه مرکزی این جشنواره ارسال شد که در نهایت پس از بررسی‌ها تعداد ۱۸ فیلم در بخش سودای سیمرغ به تأیید رسیده است که همه فیلم‌ها در اصفهان نیز اکران خواهد شد.

علی تمنایی افزود: در روز ۲۴ بهمن اختتامیه جشنواره در سینما سپاهان برگزار خواهد شد که شامل مراسم تجلیل از سینماگران و آثار افرادی است که فیلم آنها برای اکران در بخش جنبی پذیرفته‌شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در راستای اکران آثار هنرمندان اصفهانی فراخوانی منتشر شد، گفت: آثار این افراد در سینما سپاهان در کنار فیلم‌های سودای سیمرغ اکران خواهند شد.

گفتنی است با توجه به اینکه سینما سپاهان ویژه اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه خواهد بود و سینما ساحل و فلسطین برای عموم در دسترس است، بلیت‌فروشی‌ها از طریق سامانه‌های فروش بلیت قبلی انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند بلیت‌ها را خریداری کنند..

فیلم‌های در آغوش درخت، آه سرد، جنگل پرتغال، شماره ۱۰، پرونده باز است، روایت ناتمام سیما، هوک، چرا گریه نمی‌کنی، های‌پاور، بعد از رفتن، کت چرمی، هفت بهار نارنج، آن‌ها مرا دوست داشتند، استاد، عطر آلود، یادگار جنوب، بچه زرنگ و سرهنگ ثریا در اصفهان اکران خواهد شد.

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا