اخبار استان ها

غافلگیری ۳ شرور فراری «اصفهان» در «خاش»/ اصفهان جایی برای شرارت نیست

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، سرهنگ مسعود طُریفی اظهار کرد: به دنبال وقوع حادثه تیراندازی منجر به مجروحیت دو نفر از شهروندان که حال یک نفر از آنان وخیم گزارش شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد سه نفر از اراذل و اوباش که با دو نفر از شهروندان بر سر مسائل شخصی اختلاف داشتند با سلاح جنگی به سمت خودروی آنان تیراندازی کرده و از محل متواری می شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بررسی ها حاکی از این بود که متهمان به خارج از استان گریخته باشند، خاطرنشان کرد: سرانجام پس از چندین روز کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه صورت گرفته، مخفیگاه متهمان در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ طُریفی اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان، سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان مذکور رفته و در یک عملیات ضربتی با همکاری عوامل اطلاعاتی شهرستان خاش هر سه شرور متواری را در حالی که اصلاً به ذهنشان خطور نمی کرد که به این سرعت در تور ماموران پلیس قرار گیرند دستگیر و به مرجع قضائی تحویل دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اصفهان جایی برای شرارت و نا امنی نیست خاطر نشان کرد: مجرمین و برهم زنندگان نظم و آسایش مردم باید بدانند، در صورتی که کوچکترین خطایی از آنان سربزند در کمترین زمان ممکن با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

۲۳

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا