اخبار استان هااخبار روزاصفهانحوادثحوادث پلیس

 عزت و اقتدار امروز نظام حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان است

 

فرمانده انتظامی استان در پیامی ضمن گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز ، عزت و اقتدار امروز نظام را حاصل جانفشانی پاسداران و جانبازان عزیز در تمام برحه های حساس انقلاب دانست.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار “محمدرضا میرحیدری” که در آستانه روز پاسدار و روز جانباز صادر شده آمده است:

« نام گذاری روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و روز ولادت ابوالفضل العباس به نام روز جانباز فرصت مغتنمی است تا از فداکاری ها، تلاش ها، زحمات و جانفشانی های پاسداران و جانبازان عزیز به نحو شاسته قدردانی کرده و یاد و خاطره شهدای پاسدار و شهدای جانباز را گرامی بداریم.

امروز پاسداران عزیز به واسطه حمایت از مظلومان و محرومان و خدمات شایسته ای که در راستای پاسداری از ارزش های ناب الهی می کنند مورد خشم و غضب دشمنان و نظام های استکباری قرار گرفته و خار در چشم معاندان و مخالفان نظام هستند. اما ما هرگز از یاد نخواهیم برد که عزت و اقتدار امروز نظام نتیجه جانفشانی پاسداران و جانبازان گرانقدر در همه برحه های حساس انقلاب از ابتدا تا کنون است.

بی شک شهید شدن و جانباز شدن در راه حفظ اسلام و ولایت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و خدا را شاکریم که باب شهادت و جانبازی همچنان باز است و رزمندگان عرصه نظم و امنیت با چنین روحیه ای وارد این عرصه می شوند و همه چیزشان را فدای پاسداری از حریم وحرم نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند.

امروز پلیس هم  پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است ومنشورکار آنها تأسی به سیره و روش امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) است.

اینجانب فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل (ع) که به عنوان روز جانباز نامگذاری شده را به همه پاسداران و جانبازان عزیز استان اصفهان تبریک می گویم و امیدواریم بتوانیم راه این عزیزان را پیش ببریم و قدم های موثری در مسیر حفظ نظام جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان برداریم و سربازانی مخلص در رکاب امام زمان (عج) باشیم. »

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا