اخبار استان ها

ارائه راهکار به دستگاه‌های نظارتی و بازرسی برای حل معضلات شهروندان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، محمدحسین واحدیان امروز _ یکشنبه هفتم اسفندماه _ در دیدار با فرمانده سپاه استان چهارمحال‌وبختیاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: سپاه پاسداران برای رسیدن به اهداف والای نظام عاشقانه خدمت می‌کنند، این تنها وظیفه سپاه نیست و همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی صادقانه خدمت کنند و وظایفشان را به نحو احسنت انجام دهند.

وی با اشاره به همراهی مردم شهرکرد با هشتگ ما همه پاسدار هستیم، افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری کلمه من پاسدارم یک تهدید برداشت می‌شود، اما جمله «ما همه پاسداریم» در راستای حفظ و صیانت است و همه مردم به ویژه در شهرکرد با این جمله همراهی کردند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه سپاه در کنار مردم است و برای مردم خدمت می‌کند، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نه تنها در یک حوزه نظامی بلکه در حوزه‌های مختلف به موقع مشکلات را شناسایی و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کند؛ شهرداری در تلاش است تا بتواند خدمات خوبی را به مردم ارائه دهد و در کنار انجام وظایف، خادم خوبی برای شهروندان باشد.

واحدیان اضافه کرد: در بارش‌های اخیر تلاش کردیم تا در حد بضاعت به مردم خدمات ارائه دهیم، مسئولان استان هم برای رفع مشکلات در زمان بارش‌ها تلاش کردند تا شیرینی نعمت بارش‌های الهی برای همه مردم نمایان شود.

وی با اشاره به ارائه راهکار در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات شهروندان، تصریح کرد: ارائه راهکار به دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و متولیان امر برای اراضی روبه‌روی دانشگاه، محله ۳۲ منظریه و حریم قلعه چالشتر در ناحیه غرب از جمله اقداماتی بوده که توسط شهرداری انجام شده است تا بخشی از مشکلات شهروندان در این حوزه‌ها رفع شود.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه پاسداران استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی در دنیا، تاکید کرد: بدون شک هیچ قدرتی در دنیا در بعد نظامی توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد، چراکه به دستاوردهایی رسیده‌ایم که در دنیا کم‌نظیر و بی‌نظیر است و امروز می‌بینید که دشمنان به ویژه اسرائیل و آمریکا در منطقه جایی ندارند.

وی افزود: زمانی که معادلات در برآوردهای نظامی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد، تقارنی بین ما و دشمن نیست و امروز ابر قدرت‌های دنیا به دنبال آن هستند که ضربه نخورند، چراکه دشمن از وضعیت دفاعی و نظامی نظام جمهوری اسلامی باخبر است.

فرمانده سپاه پاسداران استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: بعضی کشورها به دنبال انعقاد قرارداد با ایران هستند تا کشتی‌های آنها در دریاهای آزاد با پرچم ایران حرکت کنند، زیرا در این حالت امنیتشان برقرار می‌شود.

اکبری با اشاره به بارش‌های اخیر، ادامه داد: در شهرکرد همه امور بر عهده شهرداری است تا خدمات‌دهی به خوبی انجام شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا