اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم‌ اسفندماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۳۵ درصد بافت ناکارآمد شهری تبریز در منطقه چهار است

هادی مقدم زاده، شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به جمعیت ۲۱۵ هزار نفری ساکن در این منطقه، گفت: ۳۵ درصد از بافت ناکارآمد شهری تبریز در این منطقه است.

صدور حکم جلب مالک ساختمان ۱۵۳

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: قاضی برای مالک ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار حکم جلب صادر کرده است.

میانگین زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه ۹ دقیقه است

نیشابوری، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد، ترافیک را یکی از مهمترین دلایل تأخیر برخی خطوط اتوبوسرانی عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا جابه‌جایی روزانه یک میلیون مسافر توسط این ناوگان با کمترین مشکل انجام شود.

بزرگترین پل بتنی تبریز آماده بهره‌برداری است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با بیان اینکه دومین تقاطع غیرهمسطح فاز اول اتوبان ولایت به عنوان بزرگترین پل بتنی این شهر آماده بهره برداری است، گفت: بهره برداری از این طرح در روان سازی ترافیک نوروزی شمال شرقی شهر نقش موثری دارد.

۸۱۰ میلیون تومان مجموع رقم پاداش برای کل کارکنان

بهزاد پرنیان، شهردار صدرا گفت: بر اساس روال قبلی که هرساله در اواخر سال انجام می‌شد امسال نیز پیشنهاد پرداخت مجموعاً مبلغ ۸۱۰ میلیون تومان پاداش برای کل کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین شهرداری صدرا به شورای این شهر داده شد که این مبلغ برای هر کارمند حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به صورت ماهانه در نظر گرفته شده بود.

برنامه‌های شهرداری شهرکرد برای زیباسازی شهر در ایام نوروز

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد با اشاره به زیباسازی معابر سطح شهر برای ایام نوروز، گفت: آذین‌بندی و ریسه‌بندی میادین و بلوارهای سطح شهر آغاز شده، دو پارک موجود در سطح شهر نیز آذین‌بندی خواهند شد که یکی از آن‌ها پیش از فرا رسیدن ولادت امام زمان (عج) و دیگری تا عید نوروز انجام می‌شود تا به این ترتیب تمامی شهر از نظر آذین‌بندی، روشنایی و نورپردازی چهره متفاوتی داشته باشد.

آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر ساری

سجاد اسدی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت‌نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گازسوز با سطح آلایندگی یورو پنج خبر داد.‌

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا