نفت،گازو پتروپالایش

رایگان شدن گازبهای دی‌ماه مشترکان تربت‌جامی که گازشان قطع شده بود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،، حسن افتخاری با بیان اینکه افت فشار گاز ورودی ایستگاه تربت جام به کمتر از ۱۵ پوند بر اینچ مربع در دی ماه امسال سبب قطع محدود جریان گاز ۱۷ هزار مشترک برای مدت دو تا سه روز شد، گفت: مطابق دستور وزیر نفت، گازبهای دوره دی‌ماه این تعداد از مشترکان به صورت رایگان محاسبه و صادر شده است.

>>> بیشتر بخوانید؛

وقتی همه برای خدمت به تربت جام پای کار آمدند

وی افزود: مجموع مشترکان خانگی گاز در شهرستان تربت جام ۵۸ هزار مشترک است که به‌دلیل افت فشار، جریان گاز حدود ۱۷ هزار مشترک قطع شد؛ وزیر نفت در سفر یک روزه به این شهرستان اعلام کرد قبض دوره دی‌ماه امسال این دسته از مشترکان  رایگان صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان اینکه گازبهای رایگان برای همه مشترکان تربت جامی که گاز  آنها در دی‌ماه امسال قطع شده بود ارسال شده است، تصریح کرد: درصورتی که مشترک خانگی در تربت جام که گاز منزل مسکونی وی در روزهای ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه قطع شده و به هر دلیلی مانند تغییر شماره تلفن همراه، قبض رایگان را دریافت نکرده است، می‌تواند تا ۲۰ اسفندماه برای بررسی موضوع به اداره گاز شهرستان تربت جام مراجعه کند.

افتخاری اضافه کرد: با توجه به پیشنهاد وزارت نفت و موافقت هیئت وزیران، مبلغ قبض برق دوره دی‌ماه مشترکان تربت جامی که گاز آنها  قطع شده بود نیز توسط شرکت ملی گاز ایران پرداخت خواهد شد.

وی مهمترین دلیل افت فشار گاز در شهرستان تربت جام را وضع خط انتقال آن دانست و گفت: یکی از برکات حضور وزیر نفت در تربت جام دستور اجرای خط انتقال تقویتی تربت جام است که هم‌اکنون در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است.


منبع خبر : شانا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا