اخبار استان ها

نارضایتی شهروندان از تغییر شیوه‌نامه‌ کمیسیون ماده ۷ مناطق تهران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، احمد صادقی امروز _سه‌شنبه نهم اسفند_ در یکصدوسی‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به کمیسیون ماده ۷ باغ‌های مناطق شهرداری تهران اظهار کرد: پس از تغییر آئین نامه باغ‌ها توسط شورای عالی استان‌ها و ابلاغ آن به شهرداری‌های سراسر کشور، شورای اسلامی شهر تهران بنا به تکلیف آئین نامه‌ای، اعضای خود را برای عضویت در کمیسیون ماده ۷ معرفی کردند اما از زمان معرفی اعضا، هنوز زیر ساخت تشکیل کمیسیون ماده ۷ مناطق فراهم نشده است.

وی افزود: شیوه‌نامه‌ها در کمیسیون ماده ۷ در مناطق، بنا به سلایق افراد مختلف تغییر می‌کند و این موضوع جز نارضایتی شهروندان در روزهای پایانی سال نتیجه‌ای به‌همراه ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معطلی شهروندان بابت این آشفتگی و تغییرات تصریح کرد: این امر باعث می‌شود شهروندان نتوانند امور مربوط به دریافت پایان کار خود را انجام دهند و احتمال موکول شدن پرداخت عوارض به سال آینده و در نتیجه پرداخت عوارض بیشتر برای آن‌ها وجود دارد و من به‌عنوان نماینده مردم از این بابت از شهروندان عذر خواهی می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان سازمان بوستان‌ها باید بر اساس صریح آئین نامه، قبل از پایان سال به این موضوع بپردازند تا پرداخت عوارض به سال آینده موکول نشود و حق‌الناسی برگردن شهرداری باقی نماند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا