تکنولوژی

اصلاح قیمتی در کمین بیت کوین است؟

فردای اقتصاد: در برنامه این هفته فردای کریپتو به بررسی شرایط حاکم بر بازار و روند احتمالی آن پرداخته شده است. بر اساس داده‌های آنچین، به نظر می‌رسد که علی‌رغم افزایش قیمت بیت کوین، تقاضای موجود در بازار رو به افول بوده و احتمال اصلاح‌های کوچک قیمتی در آینده وجود دارد.

در پرونده ویژه این هفته نیز به بررسی پروژه پرطرفدار آدا کاردانو و روند پیش روی آن در آینده پرداخته شده است. با توجه به داده‌های موجود به نظر می‌رسد که در حال حاضر حرکت‌های شارپ در این رمز ارز دور از انتظار است.

همچنین، به بهانه سالگرد جنگ روسیه و اوکراین به بررسی ابعاد اثرگذاری این جنگ بر کریپتو و عملکرد رمزارزها در این جنگ پرداخته شده است. این جنگ مجددا ثابت کرد که ارزهای دیجیتال در مواقع بحران می‌توانند نقش خود را به خوبی ایفا کرده و کارا، مطلوب و بهینه باشند.

و در نهایت و در قسمت نهایی برنامه فردای کریپتو چالش‌ها و مسائل مرتبط با رمزارزها در ایران مورد بررسی قرار گرفته است. محمد قاسمی، مدیر عامل سکوی تبادل دیجیتال مزدکس، در مصاحبه با فردای اقتصاد، به بررسی اثرات تغییرات نرخ ارز بر بازار تتر در ایران و دیگر چالش‌های موجود در رابطه با سرمایه‌گذاری در رمزارزها پرداخته است.

منبع خبر : فردای اقتصاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا