تکنولوژی

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، خرید گوشی گلکسی A۱۳ سامسونگ حداقل هشت میلیون تومان آب می‌خورد. فروشنده‌های موبایل نسخه ۶۴ گیگ یعنی ارزان‌ترین مدل را درحالی با این قیمت می‌فروشند که یک ماه پیش می‌توانستید با پنج میلیون تومان گوشی گلکسی A۱۳ بخرید.

گلکسی S۲۳ Ultra نسخه ۵۱۲ گیگ که یکی از گران‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است و هنوز یک مدل جدید به‌حساب می‌آید حدود ۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود و کسی که دنبال خرید گلکسی S۲۳ Ultra نسخه ۲۵۶ گیگ است، باید ۷۳ میلیون تومان داشته باشد.

گلکسی S۲۱ FE در هفته‌های اخیر افزایش قیمت عجیبی را پشت سر گذاشته و درحالی که یک ماه پیش حدود ۲۰ میلیون فروخته می‌شد، الان با برچسب ۲۵ میلیونی در ویترین موبایل‌فروشی‌ها دیده می‌شود. قیمت گلکسی A۷۳ نسخه ۲۵۶ گیگ به مرز ۲۰ میلیون رسیده و نسخه ۲۵۶ گیگ A۵۳ را کمی بیش از ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند.

گلکسی A۱۳ را درحال‌حاضر به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول سامسونگ در بازار می‌شناسیم. آنطور که فروشنده‌های موبایل می‌گویند، هر دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ گوشی گلکسی A۱۳ بین محبوب‌ترین مدل‌های فعلی بازار به‌حساب می‌آیند و کنار آن می‌توانیم به گلکسی A۳۲ اشاره کنیم که بعد تقریبا دو سال از عرضه جهانی، هنوز در ایران طرفدار دارد.

گلگسی A۵۳ و A۷۳ توانستند به‌ترتیب جانشین‌های خوبی برای A۵۲ و A۷۳ باشند و بین محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار برای خودشان جایی دست‌وپا کنند. البته از گلکسی S۲۱ FE هم نباید غافل شویم. مدلی که به آن لقب قاتل پرچمدار را می‌دهند و خیلی‌ها به‌جای رفتن سراغ گوشی‌های پرچمدار سری S، با قیمت کمتری S۲۱ FE را می‌خرند.

گلکسی S۲۳ Ultra جدیدترین و بهترین پرچمدار فعلی سامسونگ است که با حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل یکی از رقبای گوشی‌های گران‌قیمت آیفون به‌حساب می‌آید. گلکسی S۲۲ Ultra نسخه قدیمی‌تر S۲۳ Ultra است و با قیمت کمتری فروخته می‌شود.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ در بازار

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا