اخبار استان ها

محله محوری یکی از اولویت‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان است

احمد شریعتی در گفتگویی با اشاره به تصویب بودجه ۲۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان شهرداری اصفهان، مناطق و سازمان‌های وابسته برای سال آینده اظهار کرد: این رقم نسبت به بودجه امسال حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: بودجه سال آینده شهرداری اصفهان ۷۱ درصد در حوزه حمل‌ونقل، ۷۶ درصد در حوزه خدمات شهری و ۱۲۵ درصد در حوزه فرهنگی و اجتماعی رشد خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه‌ای سال آینده شهرداری پنج میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است که نسبت به بودجه امسال حدود ۸۰ درصد بیشتر است.

وی با بیان اینکه اولویت‌های شهر اصفهان در بودجه سال آینده توجه به موضوعاتی برای کاهش آلودگی هوا و تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی است، گفت: نقاط قوت بودجه ۱۴۰۲ توجه به اولویت‌های زیست‌محیطی و حمل‌ونقلی شهر است، زیرا اعتقاد داریم توجه به این مسائل می‌تواند به کاهش آلودگی هوای این کلان‌شهر و افزایش زیست‌پذیری آن کمک کند.

شریعتی تصریح کرد: محله‌محوری یکی دیگر از اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری اصفهان است که با تصویب اعتباری بیشتر از سال جاری برای آن، مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه محله‌محوری برای ۳۰ محله از مناطق پانزده‌گانه شهرداری به تصویب شورا رسید، ادامه داد: برای سال آینده نیز بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای محله‌محوری مورد توجه قرار گرفته است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا