اخبار استان ها

کنترل قیمت مسکن با توسعه شهرک‌های صنعتی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سیاوش سلیمانی امروز _چهارشنبه دهم اسفند_ در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: رنگ سبز منسوب به نیروی انتظامی، مقدس است که با شنیدن نام آن ناخواسته احساس آرامش و امنیت بر هر انسانی حاکم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت بزرگترین سرمایه هر کشور است، افزود: موفقیت نیروی انتظامی حاصل تعهد، از خودگذشتگی، ایثار، دلسوزی و انسجام نیروهای خدوم این مجموعه است و باید هرگونه خدمتگزاری، توسعه، تحقق و تقویت هوشمندسازی در این مسیر حرکت کند، چراکه این مهم لازمه پیشرفت هر کشور است و نیروهای جهادی نیروی انتظامی از این موضوع مستثنی نیستند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: نیروی انتظامی این استان تاکنون اقداماتی از جمله صدور پروانه کسب‌وکار الکترونیک اماکن و اصناف، گشت هوشمند انتظامی، توسعه تبادل الکترونیک پرونده‌های قضائی با قوه قضائیه و گذرنامه، پاسخگویی شماره تماس ۰۹۶۵۷۰ مربوط به مرکز مشاوره نیروی انتظامی، فعال‌سازی پیامک پلیس ۱۱۰ و مواردی از این دست را انجام داده است.

وی با تاکید بر تعامل و آگاهی‌رسانی نیروهای انتظامی با مردم خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها، برگزاری جلسات آموزشی در مدارس، مساجد، ادارات و سازمان‌ها و در بستر اسکای روم، برنامه شاد، تلویزیون، رادیو و نصب تراکت‌های مختلف در مباحث مربوط به کنترل ترافیک، دلگرمی مردم را دوچندان کرده است.

سلیمانی ضمن قدردانی به نمایندگی از طرف جامعه شورایی استان چهارمحال‌وبختیاری خدمت برادران نیروی انتظامی این استان اظهار کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان یک نهاد محوری، انتخابات اخیر را با وجود ویروس کرونا و بعضی مشکلات و کم و کاستی‌ها با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها انتخاباتی امن، با شکوه و بدون مشکل امنیتی تا آخرین لحظات برگزار کرد.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی به‌دنبال خدمت هستند نه اینکه باری بر دوش مسئولان باشند، ادامه داد: امید است یک تفاهم‌نامه همکاری با ضمانت اجرایی بین نیروی انتظامی و شورای اسلامی استان چهارمحال‌و بختیاری منعقد شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌و بختیاری گفت: پیشنهاد می‌شود مسئولان در تهیه و تصویب طرح‌های هادی، جامع و تفصیلی با دید باز از افزایش محدوده شهرها و افزایش عرضه زمین استقبال کنند، البته ایجاد و توسعه نواحی و شهرک‌های صنعتی نیز می‌تواند با انحراف مسیر سرمایه‌گذاری از حوزه مسکن به تولید و صنعت، قیمت مسکن را کنترل کند.

وی تاکید کرد: جذب و اختصاص اعتبار جهت توسعه راه‌های ارتباطی و محورهای مواصلاتی استان، تکمیل تونل‌ها، احداث راه‌آهن، رفع مشکلات درمانی مردم، تکمیل بیمارستان‌ها و اختصاص تجهیزات به مراکز درمانی، تکمیل اماکن ورزشی، احداث چمن‌های مصنوعی، توسعه بخش کشاورزی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان چهارمحال‌وبختیاری ضروری است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا