اخبار استان ها

بهره‌برداری از پارک‌رود کرج تا نیمه نخست ۱۴۰۲

به گزارش سرمایه گستران، حسین مهاجری در بازدید از پروژه پارک‌رود کرج اظهار کرد: امیدواریم اقدامات تکمیلی از جمله سیستم روشنایی معابر و محوطه، مبلمان، نصب نرده‌های حفاظتی برای ایمن‌سازی و کاشت درختان تا پایان سال جاری انجام شود.

وی افزود: برای تکمیل فاز نخست پروژه پارک‌رود در بودجه سال آینده مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به‌صورت برآورد کل، تخصیص داده شده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: امیدواریم با همت مسئولان مربوطه و مدیر پروژه پارک‌رود این شهر در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ فاز اول این پروژه (ضلع غربی رودخانه از محدوده زیرگذر شورای اسلامی به سمت شمال به فاصله یک کیلومتر) به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه پارک‌رود و اتصال آن به دریاچه مصنوعی کرج خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری علاوه بر پارک‌رود موضوع مطالعه و طراحی دریاچه مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است.

مهاجری بیان کرد: دریاچه مصنوعی کرج از سال‌ها قبل مورد توجه مدیریت شهری بوده است اما تاکنون اقدام جدی برای آن صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: با توجه به رویکرد شورای دوره ششم، مطالعه و طراحی این پروژه در ضلع شرقی پارک چمران تا پل فردیس با تأیید کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج در دستور کار قرار گرفت.

منبع: ایرنا

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا