اخبار استان ها

مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، «طرح ویژه عیدانه سازمان پسماند؛ خدمتی جدید برای شهروندان اصفهانی»، «برنامه شهرداری برای حمایت از فعالان صنعت ساختمان در اصفهان»، «کلیدی برای قفل ترافیک اصفهان»، «برگزاری نمایشگاه عرضه صنایع دستی بانوان اصفهانی در منطقه ۱۰ اصفهان»، «ناوگان اتوبوسرانی اصفهان جوان می‌شود / بهره‌برداری از کمربندی شمال خوراسگان در سال آینده»، «اعلام نرخ‌های برخی خدمات شهری در سال ۱۴۰۲/ از بلیت اتوبوس ومترو تا ورودی ناژوان و باغ گل‌ها»، «تلاش مدیریت شهری بر تکمیل پروژه کمربند شمالی خوراسگان»، «رشد ۷۱ درصدی بودجه حمل‌ونقل در سال ۱۴۰۲/ دولت و مجلس باید افزایش قیمت‌ها را مهار کنند»، «محله‌محوری یکی از اولویت‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان است» و «احیای بافت فرسوده اصفهان عزم جدی مدیریت استان را می‌طلبد»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری سرمایه گستران می‌خوانید.

طرح ویژه عیدانه سازمان پسماند؛ خدمتی جدید برای شهروندان اصفهانی

غلامرضا ساکتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اقدامات این سازمان در ایام پایانی سال‌جاری را تشریح کرد و گفت: طرح ویژه عیدانه در حال تکمیل است تا خدمت جدید و متفاوتی را به شهروندان اصفهانی ارائه کنیم.

برنامه شهرداری برای حمایت از فعالان صنعت ساختمان در اصفهان

محسن رنجبر، معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: اگر فعالان صنعت ساختمان تا قبل از پایان سال برای دریافت پروانه ساختمانی مراجعه کنند، شهرداری از آن‌ها برای اینکه به توسعه شهر کمک می‌کنند، پشتیبانی خواهد کرد، از این‌رو خدمات با قیمت مناسبی به آن‌ها ارائه می‌شود.

کلیدی برای قفل ترافیک اصفهان

با توجه به افزایش سفرهای درون‌شهری به‌ویژه در ایام پایانی سال که نتیجه گسترش ابعاد شهرها و جمعیت شهرنشینان است، معابر شهری با حجم انبوهی از ترددها روبه‌رو شده است که برای کاهش مشکلات ترافیکی و مدیریت ترددها، راهکار پیشنهادی استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی و پارکینگ برای پارک خودروها است.

برگزاری نمایشگاه عرضه صنایع دستی بانوان اصفهانی در منطقه ۱۰ اصفهان

داود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه «به توان ۱۰» با حضور جمعی از مسئولان در ورزشگاه ۹ دی به‌منظور شناسایی و معرفی هنرمندان ناشناخته، حمایت از تولید محصولات خانگی، رونق صنایع دستی و حمایت از ایجاد اشتغال خانگی افتتاح شد.

ناوگان اتوبوسرانی اصفهان جوان می‌شود / بهره‌برداری از کمربندی شمال خوراسگان در سال آینده

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان گفت: با ورود ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری، سن ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از بیش از ۹ سال به حدود ۳.۵ تا چهار سال خواهد رسید.

اعلام نرخ‌های برخی خدمات شهری در سال ۱۴۰۲/ از بلیت اتوبوس و مترو تا ورودی ناژوان و باغ گل‌ها

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان مصوبات جلسه هفتادوهشتم شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

تلاش مدیریت شهری بر تکمیل پروژه کمربند شمالی خوراسگان

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش مدیریت شهری در راستای تکمیل پروژه‌های مختلف عمرانی منطقه ۱۵ شهرداری از جمله کمربند شمالی، ادامه بلوار سردار باقری و هفت کیلومتر از حلقه حفاظتی چهارم کلان‌شهر اصفهان است که از این منطقه عبور می‌کند.

رشد ۷۱ درصدی بودجه حمل‌ونقل در سال ۱۴۰۲/ دولت و مجلس باید افزایش قیمت‌ها را مهار کنند

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای ششم اصفهان با صداقت، سلامت و شفافیت به‌رغم دغدغه‌های مختلف، مجموعه جامع و کاملی را تحت عنوان بودجه ۱۴۰۲ تصویب کردند.

محله‌محوری یکی از اولویت‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان است

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: محله‌محوری یکی از اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری اصفهان است که با تصویب اعتباری بیشتر از سال جاری برای آن، مورد توجه قرار گرفته است.

احیای بافت فرسوده اصفهان عزم جدی مدیریت استان را می‌طلبد

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌ها، ستادهایی برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده وجود دارد که این ستادها در اصفهان فعال نیست، گفت: مدیریت استان و نهادهایی که با این موضوع در ارتباط هستند، وظیفه خود را به‌خوبی انجام نمی‌دهند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا