تکنولوژی

ضرورت نهادینه‌سازی رویکرد دانش بنیان در صنعت ICT

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، مهندس سلطانی در نشست هم اندیشی کسب و کار خراسان رضوی، با بیان و تشریح شکاف بین نیازمندی ها و خواسته مشتری با امکانات فعلی مخابرات گفت: برای به روز شدن باید متحول شویم و ضمن ارائه بهترین و کاراترین خدمات به صورت شبانه روزی، به عنوان یک شرکت مشتری محور فعالیت کنیم.

وی با توصیف اینکه مجموعه مخابرات نیاز به تحول اساسی به ویژه در سطح لایه های میانی و مراکز دارد عنوان داشت: تفکر و اقدام جهادی از سوی همه بازیگران صنعت و نهادینه سازی رویکرد دانش بنیان در صنعت بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری است.

سلطانی با اشاره به اهمیت کسب و کار خاطرنشان کرد: هم افزایی عملیاتی با استفاده از نقش آفرینی مردم در اقتصاد فناوری اطلاعات و لحاظ نمودن سیاستگذاری های نهادهای بالادستی موجب تحقق اقتصاد مقاومتی در فناوری و توسعه کسب وکار به معنی واقعی کلمه می شود.

وی گفت: حرکت به سمت خواست و نیاز مشتری در دنیای رقابتی و پیچیده فناوری اطلاعات، نوعی از تحول و توسعه را در کسب و کار شرکت می طلبد که برای تحقق آن لازم است تمام کارکنان و مدیران دیدگاه خود را به سمت تجاری محور شدن پیش برده و همگام با خواسته های فزاینده و اساسی مشتریان پیش روند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تببین کامل نقش مهم مراکز مخابراتی به عنوان پیشخوان ارتباط با مشتریان گفت: حرکت به سوی مرکز مطلوب با رویکرد هر مرکز، یک مخابرات موجب ایجاد مراکز نوآور، کارا و اقتصادی می شود.

سلطانی با اشاره به لزوم تحول اساسی در فعالیت های بخش کسب و کار سازمانی خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش همسویی مثبت ستاد تا مراکز و بسیج تمام امکانات و انگیزه های کارکنان برای توسعه کسب و کار موجب یک دگرگونی اساسی در رضایتمدی مشتریان و شکوفایی اقتصادی شرکت مخابرات ایران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: با مسئولیت پذیری حداکثری در شرکت و همدلی کامل در تمام ارکان آن، شاهد به وقوع پیوستن نوآوری مورد انتظار در شرایط درآمدی و توسعه کسب و کار شرکت خواهیم بود و در این مسیر باید با توجه به انگیزه های تمام کارکنان، امکان رشد را برای تمام نیروهای با انگیزه از پایین ترین سطوح فراهم آوریم.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا