تکنولوژی

سه پرسپولیسی علیه علیرضا بیرانوند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، تراکتور درحالی روز یکشنبه ۱۴ اسفند در تبریز پذیرای پرسپولیس خواهد بود که سه بازیکن سابق این تیم که از قضا هر سه مهاجم هستند را در اختیار دارد. آخرین نقل‌وانتقال بین دو تیم قرمز فوتبال ایران حامد پاکدل است. مهاجمی که نیم فصل اول به نیمکت پرسپولیس دوخته شده بود و درنهایت در لیست مازاد زمستانی یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و به سمت درب خروجی باشگاه روانه شد. پاکدل اما نیم‌فصل به دیگر تیم سرخ لیگ یعنی تراکتور پیوست و با اینکه در این تیم نیز زیاد به کار گرفته نشده ولی مطمئنا حتی از کوچکترین فرصت هم برای اثبات خود به سرمربی سابقش نخواهد گذشت.

دیگر مهاجم پرسپولیسی تراکتور که آقای گل رقابت‌های لیگ برتر نیز می‌باشد، رضا اسدی است. کسانی که اخبار باشگاه سرخ‌پوش پایتخت را دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند که اسدی فصل گذشته چقدر در این تیم تحت فشار قرار داشت و درنهایت با گلایه نیز از جمع قرمزهای پایتخت جدا شد. مهاجم گرگانی ابتدای فصل به تراکتور پیوست و حالا در این تیم احیا شده و حتی آقای گل رقابت‌های لیگ برتر نیز هست.

اما سومین پرسپولیسی که در بازی رفت موجبات باخت تیم اسبق خود را فراهم کرد، محمد عباس‌زاده است. مهاجم قائمشهری باوجود اینکه لیگ را خیلی خوب شروع کرد ولی پس از بازگشت از مصدومیت، به هیچ‌وجه به روال سابق خود بازنگشته و انتخاب اول پاکو خمز برای ترکیب ثابت نیست. با این حال کیست که نداند عباس‌زاده درصورت گلزنی برابر پرسپولیس تا تا چه حد می‌تواند شرایط خود را بهتر کرده و دل پاکو و تی‌تی‌ها را به دست آورد!

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا