اخبار صنعت، معدن و تجارت

در قطب دامداری اصفهان گوشت قرمز پیدا نمی‌شود/ مردم برای خرید سفر می کنند!

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،در شرایطی که قیمت گوشت قرمز روز به روز با قیمت‌های جدیدی مواجه می‌شود و در کلانشهرهای کشور قیمت نجومی یافته است، اما شرایط این محصول پروتئینی در شهرهای کوچک کشور به شکل دیگری بحرانی شده است.

به طور مثال در شهرستان فریدونشهر استان اصفهان که یکی از مستعدترین مناطق این استان و کشور برای پرورش دام سبک محسوب می‌شود، به دلیل اینکه قصابی‌ها قادر به تأمین گوشت قرمز نیستند، این محصول نایاب شده است.

یکی از اهالی این شهرستان در مورد چرایی بروز این مشکل گفت: مشکل از آنجایی ناشی می‌شود که فرماندار شهرستان فریدونشهر اجازه افزایش قیمت گوشت قرمز را به قصابی‌ها نمی‌دهد و تلاش می‌کند به شکل دستوری قیمت گوشت قرمز را زیر ۳۰۰ هزار تومان حفظ کند.

وی در همین باره ادامه داد: تلاش فرمانداری فریدونشهر برای تثبیت قیمت گوشت قرمز آن هم زیر ۳۰۰ هزار تومان در این شهرستان در حالی است که در سایر شهرستان‌های استان به ویژه شهرهای مرکزی استان قیمت گوشت تا ۴۰۰ هزار تومان هم افزایش پیدا است.

این شهروند فریدونشهری اضافه کرد: همین تفاوت قیمت موجب شده است دامداران شهرستان دام خود را برای کشتار به سایر شهرستان‌ها ببرند و به همین دلیل در شهرستان ما گوشت قرمز نایاب شده است و فرمانداری هم بنا ندارد از این تصمیم خود کوتاه بیاید.

:

۴۶۲۱۷

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا